alder og killinger - hvor kan man se kønne~
Fra : Inger Kaya

Dato : 13-09-02 20:01

vi var til revacc. med de små idag. Dyrlægen var ved at kigge på
kønnet af dem men kunne stadig ikk fastslå noget i nu... men hvor
gammel skal de være for at man igen kan se det med sikkerhed...
pt. er de midlertidig kønsbestemt udfra farverne...

/ Inger Kaya

Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-09-02 21:28

Langt de fleste killinger kan man kønsbestemme umiddelbart efter fødslen.

Har du overvejet at skifte dyrlæge????

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Inger Kaya

Dato : 13-09-02 22:13

Nej fordi de har et virkelig godt tag på dyrene derude. Men nu havde
jeg jo ikk lige killingerne da de var helt små... da de kom her var de
ca. 7 - 8 uger... nu er de så 14 - 15 uger.

Og jeg kan ikk se om det er en hun el. han .. for mig at se er de
eens. Men på det plan er jeg også nybegynder.

/ Inger Kaya

Fra : nitsen

Dato : 13-09-02 22:37

> [...]
> jeg jo ikk lige killingerne da de var helt små... da de kom her var de
> ca. 7 - 8 uger... nu er de så 14 - 15 uger.

Så er de jo store - ja så forstår jeg ikke dyrlægen ikke kan kønsbestemme
misserne - hvis de er ens kan det være fordi de har samme køn - når de er
helt små er det hammersvært for en uøvet (sårn en som jeg - har haft en
hankat der hed Metha *fnis*) - du kan prøve at kigge her
http://makeashorterlink.com/?E53A127C1

> Og jeg kan ikk se om det er en hun el. han .. for mig at se er de
> eens. Men på det plan er jeg også nybegynder.

Hmmm - jeg er heller ikke så skrap til den slags - men på hankattene burde
du kunne ane en ansats til "boller" - en fin lille bule mellem
urinrørsåbning og anus.

Mvh

Anita og agnes der måtte fjernes fra tasterne 8 gange mens jeg skrev det
her - og i øvrigt blev sur da jeg ville glo hende i måsen *gggg*

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 13-09-02 22:37

"nitsen" <nitsen@yahoo.com> wrote in news:altlkc$7hv$1@sunsite.dk:
> Anita og agnes der måtte fjernes fra tasterne 8 gange mens jeg skrev
> det her - og i øvrigt blev sur da jeg ville glo hende i måsen *gggg*

*GGGG* Tak, der fik jeg smilet tilbage :)

Carsten Sørensen

Fra : Kate

Dato : 13-09-02 23:52

Inger Kaya <Tumling111@gmx.net> wrote in

> jeg jo ikk lige killingerne da de var helt små... da de kom her
> var de ca. 7 - 8 uger... nu er de så 14 - 15 uger.

Så må det altså være piger du har for Mowgli er 16 uger og han har
tydelige testikler, ingen tvivl om kønnet på ham. 2 små kugler lige
under halen

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Pia J

Dato : 14-09-02 09:33

Jeg har lige været hos dyrlæge med mine 2 på 12½ uge - og han stod da og
talte boller, så der burde ikke være tvivl. Det er nok 2 piger du har, så!

:Pia

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-02 11:13

Hej Inger

Jeg har faktisk stået i lidt den samme situation. Jeg fandt en gang en
vildkat og da den var omkring de 16 uger kunne vi stadigvæk ikke se kønnet.
I starten havde jeg troet at det var en hankat, men der skete ingen
udvikling så vi begyndte at tro det var en pige. Dyrlægen døjede også med at
se det og snakkede om en sen udvikling. Det var da også først da katten
skulle neutraliseres at kønnet blev rigtig tydeligt...en dreng!.

Hilsen
Johannes

Fra : Inger Kaya

Dato : 14-09-02 11:22