IE 6-problemer.
Fra : jensenaalborg

Dato : 13-09-02 20:22

Siden jeg fik opdateret min browser til 6'eren, så har jeg jævnligt haft
et problem. Hvis jeg sidder og arbejder i ét browser-vindue og har brug
for at surfe lidt i et andet - så er det ikke altid, at IE lader mig
gøre det. Hvis jeg fx. sidder og skriver et indlæg i en debat, og har
brug for at konfirmere nogle oplysninger, så åbner jeg et nyt
browservindue og forsøger at følge et link i det. Men i de fleste
tilfælde så vender IE af sig selv tilbage til browservindue 1 og følger
linket deri - med den virkning, at mit debatindlæg i mange tilfælde er
tabt. Det sker en sjælden gang at jeg 'får lov' at arbejde i to
browservinduer efter mit eget valg - men som oftest er det altså IE, der
bestemmer... Jeg kan heller ikke surfe i to vinduer af gangen, hvad jeg
ofte gjorde med det 'gode gamle' IE 5 - fordi det ene browservindue er
'låst'. Hvad kan det skyldes - og hvorfor sker det kun nogle af gangene?

http://www.kandu.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-09-02 20:24

Fri, 13 Sep 2002 19:22:03 GMT, skrev "jensenaalborg"
<jensenaalborg.news@kandu.dk>:

>Siden jeg fik opdateret min browser til 6'eren, så har jeg jævnligt haft
>et problem. Hvis jeg sidder og arbejder i ét browser-vindue og har brug
>for at surfe lidt i et andet

Gå i funktioner => internetindstillinger => avanceret => fjern
flueben ved at vinduer skal genbruges.