Til Ann Rubbeck
Fra : Bente Jepsen

Dato : 13-09-02 19:12

Hej Ann.

Hvad har din Mac gjort ved billederne fra pigernes fødselsdag.
Jeg kan kun se en firkant med en rødt kryds.

Alle andres album og billeder er OK.

Mange hilsner
Bente

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-09-02 20:06

In article <3d822a87$0$11458$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>, Bente
Jepsen <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> wrote:

> Hej Ann.
>
> Hvad har din Mac gjort ved billederne fra pigernes fødselsdag.
> Jeg kan kun se en firkant med en rødt kryds.

> [...]

Jamen som jeg skrev tidligere - det album virker bare ikke hos mig...
IE vil slet ikke vise uploadsiden (første gang jeg har været ude for
det...) en alternativ browser viste siden, men jeg kan ikke se
billederne jeg sendte op, så jeg har lidt opgivet. Hvis du vil se
fotoalbum, har jeg et her: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck
Jeg kan ikke forstå hvorfor, profilerne virker fint, både med billeder
og alting. Men ikke albummet Jeg ska' ha det slettet det igen...
hvis jeg kan

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Jette

Dato : 14-09-02 00:26

"Ann Rudbeck" skrev:
> [...]
> Jeg kan ikke forstå hvorfor, profilerne virker fint, både med billeder
> og alting. Men ikke albummet Jeg ska' ha det slettet det igen...

Vil du prøve at sende et par at de billeder til mig, som du har forsøgt
at uploade?

Jeg har skrevet til Camilla Baird, da hun også har en Mac, så jeg det jo
være hun ved hvad der er galt....

Mvh. Jette

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-09-02 01:06

In article <qvstla.0s61.ln@tatooine>, Jette
<jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote:

> [...]
> at uploade?
>
> Jeg har skrevet til Camilla Baird, da hun også har en Mac, så jeg det jo

Ja da - men tror du det er her problemet ligger? Jeg har lige
(igår) uploaded nye billeder til profilerne - helt problemløst. Og de
to missebilleder er blandt dem som jeg prøvede at putte i album. Dem
til albummet var bare formindsket en smule så de passer til kravene
men det plejer heller ikke at volde problemer.
I IE kan jeg slet ikke se uploadsiden, kun det her berømte røde kryds i
hjørnet , mens alle de andre sider virker fint.
Jeg kan også sende alt det jeg vil ud på min hjemmeside hos geocities
via et tilsvarende arrangement (hvis jeg ikke lige gider åbne FTP). Det
er meget mystisk alt sammen...

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Jette

Dato : 14-09-02 16:19

"Ann Rudbeck" skrev:
> Ja da - men tror du det er her problemet ligger?

Nej, det er sandsynligvis i min kode

Jeg har lige fundet og fikset en fejl i albummet... så hvis du lige
gider prøve igen og melde tilbage, vil jeg være meget taknemmelig

Mvh. Jette

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-09-02 16:57

In article <2qkvla.5sa1.ln@tatooine>, Jette
> [...]

> Jeg har lige fundet og fikset en fejl i albummet... så hvis du lige
> gider prøve igen og melde tilbage, vil jeg være meget taknemmelig

I'm way ahead of you
Jeg _har_ lige prøvet - skulle jo lige se, om jeg skulle være heldig.
Og ja! Det virker helt fortrinligt nu! Tusind tak
Jeg har faktisk hørt at styresystemet Mac Os X er _meget_ pernippen med
småfejl i koder. Så det er måske derfor andre ikke har oplevet noget??

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Jette

Dato : 14-09-02 17:19

"Ann Rudbeck" skrev:
> I'm way ahead of you

En kvik bruger med fræs i... hi! Det glæder mig

> Jeg _har_ lige prøvet - skulle jo lige se, om jeg skulle være heldig.
> Og ja! Det virker helt fortrinligt nu! Tusind tak

Jubiii! Dejligt

> Jeg har faktisk hørt at styresystemet Mac Os X er _meget_ pernippen
med
> småfejl i koder. Så det er måske derfor andre ikke har oplevet noget??

Når andre ikke har oplevet noget, er det fordi at 95% af deltagerne
herinde benytter IE, som er særdeles tolerant over for sjusk og fejl ...
og når så webmasteren ovenikøbet glemmer at tjekke i forskellige
browsere... ja, så vil der uværligt opstå problemer hos den lille
procentdel der benytter en browser der rent faktisk virker, som browsere
skal

Mvh. Jette

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-09-02 17:37

In article <3bovla.cva1.ln@tatooine>, Jette
<jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote:

> Når andre ikke har oplevet noget, er det fordi at 95% af deltagerne
> herinde benytter IE, som er særdeles tolerant over for sjusk og fejl ...

Hm - men det _var_ netop IE 5.2 - som er min standardbrowser - som det
_slet_ ikke virkede i

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck

Fra : Jette

Dato : 14-09-02 20:22

"Ann Rudbeck" skrev:
> Hm - men det _var_ netop IE 5.2 - som er min standardbrowser - som det
> _slet_ ikke virkede i

Øøehm.. *kradse-kradse* *lettere forvirret* ... Kan man få IE til Mac?..
for det er da en Mac du har, ik'?

Mvh. Jette

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-09-02 20:50

In article <i230ma.29b1.ln@tatooine>, Jette
<jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote:

> Øøehm.. *kradse-kradse* *lettere forvirret* ... Kan man få IE til Mac?..
> for det er da en Mac du har, ik'?
>
> Mvh. Jette

*GRIN* Ja da - det har man da "altid" kunnet.. (så længe jeg har været
på nettet - øhm, ladmignuse, 4 år? - ihvetfald, nok også en del
længere). Det er den standardbrowser der ligger i maskinen når man
køber f.eks. en iMac. Der ligger også netscape, men jeg har indtryk af
at IE er den mest udbredte. Til det nyeste styresystem X findes der
ikke OE mailprogram - nok mest fordi Apple nu har udviklet sit eget.
Men op til Mac Os 9.2 har jeg også brugt OE..
Hvis du er nysgerrig kan du kigge her:
http://www.microsoft.com/mac/products/ie/ie_default.asp

fotoalbum: http://homepage.mac.com/ann_rudbeck