MS Windows
briani 27239
servicepack 1 til win xp dk
Fra : bk

Dato : 13-09-02 17:59

nogen som ved hvornår den slippes og hvor den kan downloades henne?

Fra : Klitgaard

Dato : 13-09-02 19:35

"bk" <b.kjeldsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> nogen som ved hvornår den slippes og hvor den kan downloades henne?

Den er ikke kommet endnu....

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Allan

Dato : 13-09-02 20:06

www.microsoft.com

den er lige kommet se i højre side..........''allan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-09-02 20:26

Fri, 13 Sep 2002 21:05:38 +0200, skrev "Allan" <allan@ponti.dk>:

>den er lige kommet se i højre side.

nej - ikke til dkversionen.

Fra : [6800] B. Rosch

Dato : 13-09-02 20:29

Allan wrote:
> www.microsoft.com
>
> den er lige kommet se i højre side..........''allan

Tror ikke på det er den danske for der er ingen mulighed for valg af sprog
og du kan ikke finde den via microsoft.dk

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Madsen

Dato : 13-09-02 20:29

Allan skrev:

> www.microsoft.com
>
> den er lige kommet se i højre side..........

Ikke den danske. Kun den engelske, tyske og franske.
<http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/sp1lang.asp>

Madsen.

Fra : Willem Kulk

Dato : 17-09-02 05:44

bk wrote:
> nogen som ved hvornår den slippes og hvor den kan downloades henne?

Jeg har læst mig til sidst i september du må kigge på nedenstående link
og håbe på at der kommer en dansk sp1.

http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/sp1lang.asp

mvh Willem