MS Windows
briani 27239
Installation af GTA3
Fra : nocom

Dato : 13-09-02 18:05

Når jeg forsøger at installere GTA3 på min pc, med Windows XP, spørges
der, så snart jeg prøver at installere, om jeg ønsker at slette hele
programmet og alle det's komponenter? Spillet er altså ikke på pc'en i
forvejen! Jeg har godt nok haft en kopi på den før, men den er helt
slettet. Jeg har søgt efter og fundet rester fra den gamle installation,
men det hjælper ikke. Når den så har slettet den påståede fil, lukker
installationsprogrammet igen, og processen gentager sig, hver gang, jeg
prøver! Hvordan får jeg spillet installeret på min computer?? Dette spil
er et originalt spil, altså IKKE en kopi???
Mvh
Nocom

http://www.kandu.dk/

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 13-09-02 22:55

nocom wrote:
> [...]
> prøver! Hvordan får jeg spillet installeret på min computer?? Dette spil
> er et originalt spil, altså IKKE en kopi???

Du skriver ikke om du også har ryddet op i din registreringsdatabase...
Hvis ikke, så kunne dette program være behjælpeligt med at finde og
slette eventuelle tiloversblevne entries...

[http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml]

Mvh. Kristian Nejsum

Fra : nocom

Dato : 14-09-02 10:43

Tak for svaret. Jeg synes alle kommentarer var gode, tak! Men din med
linket til "oprydningsprogrammet" hjalp på den nemme måde. Tak alle.
Mvh
Nocom

http://www.kandu.dk/