DK DR P3 FM 17:05-18:00 Et Liv I Attityder
Fra : Mikkel Breiler

Dato : 13-09-02 16:07

Dette er en genudsendelse af Et Liv I Attityder fra 29/12 1982.

1. 00:00 01:42 Intro 'Wham!/Wham! rap' benyttes som underlægningsmusik.
2. 01:42 02:56 Lipps Inc. Designer music
3. 04:38 00:42 Snak 'The Human League/Don't you want me baby' benyttes som
underlægningsmusik.
4. 05:20 04:27 Yello Bostich
5. 09:47 03:33 Soft Cell Insecure me
6. 13:20 04:50 The Flirts Passion
7. 18:10 03:47 Lori Andersson Oh Superman
8. 21:57 04:31 Our Daughter's Wedding Elevate her
9. 26:28 05:27 Divine Native love (step by step) Varighed ikke korrekt. Hul midt i
nummeret i aflyttet version. Endvidere er 'League Unlimited Orchestra/Things that
dreams are made of' mixet ind i starten, og Divine starter først efter en 10-15
sekunder.
10. 31:55 01:00 Snak 'League Unlimited Orchestra/Things that dreams are made of'
11. 32:55 04:44 Bananarama Really saying something
12. 37:39 03:42 Yazoo Goodbye seventies
13. 41:21 04:02 ABC The look of love
14. 45:23 00:36 Snak 'League Unlimited Orchestra/Things that dreams are made of'
15. 45:59 02:38 Bow Wow Wow I like candy
16. 48:37 03:20 Captain Sky Soap opera city
17. 51:57 02:54 ? ?

Er der nogen som kan oplyse hvad det sidste nummer er?

-breiler

Fra : Familien Rohde

Dato : 13-09-02 18:11

Nej desværre -min optager snød mig idag, så jeg har ikke fået den - og hørte
ikke programmet. Hvis nogen har optagelser fra mandag, torsdag eller fredag
vil jeg meget gerne have dem. Skriv til mig.

Du har forresten glemt at skrive kilde på dine olysninger:
www.kimschumacher.dk

Mvh. Søren Rohde

--
Med venlig hilsen Søren Rohde

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 14-09-02 00:27

"Familien Rohde" <fam_rohde@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Nej desværre -min optager snød mig idag, så jeg har ikke fået den - og hørte
>ikke programmet. Hvis nogen har optagelser fra mandag, torsdag eller fredag
>vil jeg meget gerne have dem. Skriv til mig.

Jeg har ikke hørt noget om at der også noget var i mandags. Så jeg vil meget gerne i
kontakt med folk som ved hvad der blev sendt.

Tirsdag var 28/11 1988 og den har vi komplet info for.

Onsdag var en ZigZag med USA som tema (Dette siger DR speaker inden udsendelsen blev
sendt første gang, datoen har vi blot ikke, højst sandsynligt fra januar 1983, dette
er ikke blvet bekræftet nogen steder fra, men ved at undersøge udsendelsen ved jeg at
WAPP radiostationen først skiftede til dette callsign i maj 1982, så før det kan det
ikke blive.

Torsdag var Studie 84 d 17/12 1984, hvor Kim fejrede sin halv-fjerdsårs fødseldag :)
der er to ukendt numre på #5 og #8.

Fredag var en Temaudsendelse sendt 29/12 1982. Her lagde jeg mærke til at DR har lagt
moderne effekter henover. Så det jeg optog skal derfor redigeres.

>Du har forresten glemt at skrive kilde på dine olysninger:
>www.kimschumacher.dk

Nej, undladt - jeg mente ikke det var så væsentligt, men selvfølgelig vil al info jeg
får komme ud på vores site. Vi får cirka 20-30 unikke hits på sitet på en normal dag.

-breiler

Fra : Familien Rohde

Dato : 14-09-02 08:33

> Jeg har ikke hørt noget om at der også noget var i mandags. Så jeg vil
meget gerne i
> kontakt med folk som ved hvad der blev sendt.

Du har nok ret - jeg gik bare ud fra at de kørte programmerne hele ugen - og
jeg hørte det først om tirsdagen.

> [...]
al info jeg
> får komme ud på vores site. Vi får cirka 20-30 unikke hits på sitet på en

Ups, jeg vidste ikke at du selv har lavet sitet. Så er der nok ikke krav om
at hemvise til det.... Ellers et flot site!

Mvh. Søren Rohde

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 14-09-02 21:54

> [...]

>meget gerne i
>
>Du har nok ret - jeg gik bare ud fra at de kørte programmerne hele ugen - og

Så er jeg straks rolig igen :)

>al info jeg
>normal dag.

Så det er kendt iforvejen.

>Ups, jeg vidste ikke at du selv har lavet sitet. Så er der nok ikke krav om
>at hemvise til det.... Ellers et flot site!

Tak. Men det ser ud som det gør i kraft af at der er gode kræfter til det. Det er Tom
Iversen og Søren Tjørnov som står for teknik og design. Jeg har bidraget med
grunddatabasen, hvorpå vi lagde oplysninger fra flere andre samlinger.
Det er nu vi stadigt går og retter mine stavefejl, selvom der ikke er mange tilbage.
Fx hed "Zena Dejonay" faktisk "Gena De Joni" indtil jeg fandt det stavet korrekt hos
en tysk pladelabelsamler (en som samler alle udgivelser på pladeselskaber med sort
dancemusik... hans ønskeliste fylder 600kb... pakket).
Kig på siden under Om Os, Persongalleri, vi står næsten allesammen nævnt, Torben
Pedersen, Claus Marcussen og Peer Riis Roesen er nyere folk som også giver en hånd
med.
Hviket minder mig om at vi nok skulle tage og opdatere persongalleriet ;)

-breiler

Fra : Lars Bernau

Dato : 14-09-02 10:16

In article <m0f4ousj19qqv6bhvphfhde40hf5i1g0gt@4ax.com>, mibm@image.dk
says...
> Torsdag var Studie 84 d 17/12 1984, hvor Kim fejrede sin halv-fjerdsårs fødseldag :)
> der er to ukendt numre på #5 og #8.

hehe... husker også når han lavede "Dronninge Disco" på dronningens
fødselsdag.... uha det var godt !

--
Lars Bernau
" Mennesker som siger at intet er umuligt,

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 14-09-02 21:54

Lars Bernau <lbe@don'tmailme.dk> wrote:

>In article <m0f4ousj19qqv6bhvphfhde40hf5i1g0gt@4ax.com>, mibm@image.dk
>says...
>>

>hehe... husker også når han lavede "Dronninge Disco" på dronningens
>fødselsdag.... uha det var godt !

Den er god. Jeg hørte den ikke dengang, men Jesper Søeborg Pedersen, fra
www.med-tv2.dk, donerede mig båndet han optog og der er det meste på.

-breiler