nettid dårligere opkaldspunkter
Fra : Sørensen

Dato : 21-02-01 22:47

Jeg syntes nettet er blevet mere ustabilt siden jeg skiftede fra
standart-abonoment til nettid...kan det passe eller er det de samme servere
man kobler op i mod?.

Jeg bliver ofte smidt af min ISDN-linie hvilket aldrig skete før.

vh.
Søren Sørensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-02-01 22:59

> Jeg syntes nettet er blevet mere ustabilt siden jeg skiftede fra
> standart-abonoment til nettid...kan det passe eller er det de samme
servere
> man kobler op i mod?.

Det er de samme servere.
Du kan evt. tjekke ved en kort overgang at gå tilbage til det gamle nummer
og se om problemet ikke også er kommet der.

mht problemløsning:
Hvilket udstyr har du?

--
Med Venlig Hilsen