softwareversioner til 3310 - 3315
Fra : MACDK

Dato : 13-09-02 14:19

Hvor finder man 3310 og 3315 software, jeg vil gerne have min 3310
opgraderet til 3315, og mangler en ny software version til min nokia 3310
som nu er version 5.13.
Jeg mangler også lidt viden om hvordan dette skal foretages. (hvilket
program skal bruges til at uploade softwaren med) jeg har både et m-bus og
et f-bus kabel til rådighed

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 13-09-02 14:37

"MACDK" <mik007@sol.dk> wrote in message
> Hvor finder man 3310 og 3315 software, jeg vil gerne have min 3310
> opgraderet til 3315, og mangler en ny software version til min nokia 3310
> som nu er version 5.13.

Hvis der er garanti på tlf. kan du få den opgraderet gratis hos et
servicecenter som fx BlueTel eller EMTS uanset hvor den er købt. Du skal
bare medbringe garantibeviset.

> Jeg mangler også lidt viden om hvordan dette skal foretages. (hvilket
> program skal bruges til at uploade softwaren med) jeg har både et m-bus og
> et f-bus kabel til rådighed

Du skal have et flasherkabel for at kunne opgradere softwaren.
Se mere på groups.google.com.

--
mvh Kasper Grevsen / Århus
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Unlock af Nokia 3310/3330/3410 og Siemens C45 m.fl.
Jeg yder naturligvis garanti på telefonerne.