MS Windows
briani 27239
problemer med at logge på et netværksshare~
Fra : TheZub

Dato : 13-09-02 14:30

Hej NG

Jeg vil gerne logge på mine netværks shares som jeg har lavet med samba på
en linux maskine til min webserver, jeg har lavet det således at det kun er
brugeren jacob der kan komme ind på det share.

Men i XP vil den som standard bruge gæst som brugernavn og så skal jeg
skrive en kode, hvordan ændre jeg det sådan at jeg også kan skrive
brugernavnet ?

Mvh Jacob

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 13-09-02 15:18

Jeg stillede spørgsmålet for nogen tid siden - og svarede selv lidt senere
:)

lsg:

1. Ind i Explorer (stifinder)
2. Funktioner/Mappeindstillinger/vis
3. Fjern chaeck i "Brug simpel filedeling"
4. Genstart (SKAL gøres)

Så burde det virke..

/Nikolaj

Fra : TheZub

Dato : 13-09-02 16:02

nej det virker desværre stadig ikke, da jeg ikke kan vedhæfte billeder, kan
jeg ikke vise dig hvad det er jeg mener, men hvis du vil give mig en email
add jeg kan sende det til så ville det være dejligt ;)

--Jacob