C & C Red Alert i Windows 2000?
Fra : Michael Nielsen

Dato : 13-09-02 13:35

Hej i gruppen.

Hvordan kan jeg komme til at spille dette gode gamle klassiske spil i Win
2K?
Jeg fandt det lige under en oprydning og da jeg prøvede at installere den
sagde den bare at den kun understyttede Win 95/98, kan man ikke omgåes
dette?
Jeg har også udvidelsen Counter Strike til Red Alert.
--
Best regards
Michael Nielsen

Fra : Benny Jensen

Dato : 13-09-02 13:43

Jeg vil godt være med på dette spørgsmål, dog gælder det Win XP Home
Edition.
Mvh
Benny

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 13-09-02 13:55

> Jeg vil godt være med på dette spørgsmål, dog gælder det Win XP Home
> Edition.
> Mvh
> Benny

Samme her, hehe.

Fra : Simon Kamber

Dato : 13-09-02 15:01

On Fri, 13 Sep 2002 14:54:44 +0200, "Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk>
wrote:

>Samme her, hehe.
Til jer med XP: har i prøvet kompatibilitetstilstand?
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Rune Manscher

Dato : 13-09-02 15:21

"Michael Nielsen" <leahcim@lite.dk> wrote in message
> [...]
> dette?
> Jeg har også udvidelsen Counter Strike til Red Alert.

Tag et kig på http://westwood.ea.com , vælg Support, Answers og søg efter
2000 med Red Alert som produkt, og du ville finde en forklaring med et par
løsningsforslag. Tog 2 minutter at finde.

*Rune

Fra : Benny Jensen

Dato : 13-09-02 16:16

Hej med jer alle.
Jeg har hentet den fil, som Rune skriver om og spillet køre, MEN jeg har et
lille problem tilbage. Jeg har ingen lyd. Setup kan ikke finde mit lydkort.
(SB live plaver 5.1) Er der nogen som kan løse dette problem.
Mvh.
Benny