Sexede Hans Engell og Pedro
Fra : Bo Warming

Dato : 13-09-02 09:46

At have sexappeal var/er at være værd at få børn med - et godt skafferdyr,
hvis succes har gjort ham charmerende.
Engang var tabere underernærede, og ikke værd at røre for en kvinde, der
ønskede forsørgelse til sig og sine børn.

Selvom noget har ændret sig, er der stadig tendens til at selvplageriske
diætister er kedsommelige, men tør man bordets glæder, er man også opfindsom
udi sengens.

Sabine ivrede engang for at jeg burde smides af nettet og alle aviser havde
sortlistet mig vedr læserbreve, så Tiscali PR ville ikke lide overlast .
Andre dk.admin.netmisbrug skribenter kunne imødegå hendes "kritik" eller
"vejledning" eller hvad hun nu kalder det, og idag har jeg indlæg om
Ungdomshusets selvmodsigelser vedr at Nørrebro er for alle, men de smider
mig ud, og 30.8 bragte Information med dobbelt skriftstørrelse (for at vise
at her er en trættende råber?) følgende tiltrængte nytænkning

Homer Simpson, Glistrup og jeg mener at OVERVÆGT ER SUNDT.

Det enkelte menneske afgør selv, hvornår problemet med den motion, som at
slæbe en tung vom giver, er større end madglæden.

Statistik om overdødelighed blandt os fede trækkes ned af ulykkelige
trøstespisere, men berører ikke os livsglade. Tilsvarende med
vaske-overdrivelserne - tro ikke på munke-marxister og eksperter.
Hvad gør dig glad, øger din livslængde. Hvad ikke dræber, gør stærk."Jeg vil
ha fede mænd omkring mig" sae geniet Cæsar.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N