hylende hund
Fra : Martin Dantoft

Dato : 21-02-01 22:33

Vi har en tysk jagtterrier/ruhåret gravhund på 11 mdr.som er begyndt at
hyle, med undtagelse når hun spiser og går tur. Vi leger meget med hende går
lange ture og kæler med hende men ingenting hjælper. Hun er også begyndt at
bide i ting, som hun ellers ikke gør. Kan det være fordi hun keder sig, men
hun er ikke meget alene hjemme højst 5 timer om dagen og vi kan jo heller
ikke være ved hende døgnets 24 timer. Hun har mange legesager, såsom den
bold man skal rulle rundt med for at få nogle godbidder ud. Hun virker "ked
af det" eller hvad man kan kalde det ved en hund.
Hun er nogle gange aggressiv overfor hunde der er mindre end hende selv, men
ikke altid.

Har du nogle gode råd så skriv, vi er desperate.

--

\\\|///
\\ ~ ~ //

Fra : Pia

Dato : 22-02-01 11:05

har hun været ved dyrlægen?

:Pia

Fra : Martin Dantoft

Dato : 24-02-01 09:12

Ja for ca. 3 uger side med dårlig mave. Ikke i denne omgang da hun jo er
glad og rørig(vild) når vi er ude at gå.
Det er når vi kommer hjem problemet er der. Hun gider ikke lege med katten
som hun plejer.

I går da jeg kom hjem fra arbejde havde hun spist et stykke af sin kurv og
begge vores hovedpuder.
Det skete mens min kæreste var hjemme, de havde lige leget sammen da hunden
ikke gad mere kig den oven på.
Min Kæreste troede at den nok bare vil op i sin kurv og tænkte ikke mere
over det før hun hørte den rumsterede rundt, den har
aldrig bidt nogle ting i stykker før.

Martin

"Pia" <cantering@yahoo.com> skrev i en meddelelse
har hun været ved dyrlægen?

:Pia

Fra : Mie Hedebo Hansen

Dato : 10-05-01 09:02

Hej, jeg er selv ny hundeejer, og de signaler din hund sender, kunne tyde på
den måske har ondt....

Hunde piver/hyler ofte, og de de har tendes til at blive aggressive eller
irritable påå ting og mennesker når det gør ondt fordi de tror, at det er
dem der påfører den smerten...

Jeg ved ikke, om det vil hjælpe, men prøv ellers at få den checkket hos
dyrelægen

mvh

kerarie

Fra : R. Ilsøe

Dato : 11-05-01 08:19

Nu har leg ikke lige fulgt den tråd, men det kan også dreje sig om savn af
artsfæller.

Rinnie Ilsøe