MS Windows
briani 27239
XP: Hvordan slår man den funktion fra, hvo~
Fra : Christian Thorsen

Dato : 13-09-02 09:10

XP:

Hvordan slår man den funktion fra i XP, hvor programmer der ikke bruges så
tit er gemt væk (altså er lyse-grå) ?

Idén er god nok for dem der kan lide det.....
Men jeg gider ikke rulle ud hele tiden! Hvordan slår jeg det fra?

Christian Thorsen

(Svar venligst i gruppen og ikke pr. mail)

Fra : Poul E Møller

Dato : 13-09-02 10:34

Højreklik ved ikonerne og vælg egenskaber, nederst er der så et flueben der
skal fjernes ved skjul interaktive ikoner.

Hilsen Poul

Fra : Carsten Thomsen

Dato : 13-09-02 23:20

Hvordan højreklikke ved ikonerne????
Når jeg højreklikker på ikoner, får jeg uvilkårligt Egenskaberne for den
ikon, som jeg højreklikkede ved...
Og det er jo ikke meningen!

--
Mange hilsner fra / Kind regards / Med venlig hilsen
Carsten

Carsten Junker Thomsen
cjt@callisto.dk
Lindevangshusene 40,1.th.
2630 Taastrup
tlf. 43 52 62 00
mobil: 26 55 15 80

Fra : Christian Thorsen

Dato : 15-09-02 23:21

Den kan jeg da ikke finde!

Carsten

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 13-09-02 23:42

"Christian Thorsen" <send.svar.her.i.gruppen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:als6hd$kkdo$1@ID-139211.news.dfncis.de...
> [...]
> Med venlig hilsen
> Christian Thorsen
>
> (Svar venligst i gruppen og ikke pr. mail)

Egenskaber for Start og proceslinje. Klik på tilpas Startmenuen, og
klik dig igennem til Avancerede indstillinger . Gemt næsten nederst
finder du Rul i menuen programmer.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.
NYT: Windows i netværk http://www.wintip.dk/win32/guides/net/