Planter.
Fra : Claus

Dato : 21-02-01 22:36

Hej.

Da jeg lige har tømt min "balje" , lagde jeg mærke til at bundlaget var
meget koldere end vandet i akvariet.

Hvad siger planterne til at stå der med kolde "fødder" ? Jeg har godt nok
haft lidt probs. med at holde liv i mine planter , kan det være årsagen. ?

Hvis det er et problem , hvad kan man gøre for at afhjælpe det ?.

Claus
ICQ 42521753

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 22-02-01 09:36

?

> Hvis det er et problem , hvad kan man gøre for at afhjælpe det ?.

Enten brug mange penge på et bundvarme legeme, eller du kan klæbe en
flamingo plade op under dit akavrie, det hjælper også en del.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : N/A

Dato : 22-02-01 18:00

Fra : ole larsen

Dato : 22-02-01 18:00

Christian Jørgensen skrev i meddelelsen
<5tal6.129$jD1.8599@news.get2net.dk>...
>Ja, eller tag dine drosselspoler fra lysarmaturet og byg ind i skabet under
>akvariet. De afgiver varme til akvariet på den måde. To sidegevinster er
så:
>1) dine lysrør i armaturet giver en mere optimal ydelse 2) du sparer
>varmelegeme i akvariet.
>
>Christian
>www.kak.dk

Og rørene holder længere

Ole

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 23-02-01 09:20

"Christian Jørgensen" <Joergensens@joergensens.dk> wrote in message
> [...]
så:
> 1) dine lysrør i armaturet giver en mere optimal ydelse 2) du sparer

Når du siger 'optimal ydelse' hvad tænker du så på ?

Lysstofrør holder længere hvis de ikke bliver varme (ligesom ole siger) er
det, det du tænker på ?