MS Windows
briani 27239
FTP i explorer
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 13-09-02 09:04

Er der nogen, der ved hvordan man i explorer angiver en FTP adresse, som
både skal indeholde server-adresse, port, brugernavn og password?

Noget i den her stil, men hvor anbringes port nummeret?

ftp://brugernavn:password@ftp.mydomain.dk

Hilsen
Uffe

Fra : Peter Jensen

Dato : 13-09-02 09:48

"Uffe Kousgaard" <uffe@routeware.dk> skrev i en meddelelse
> Noget i den her stil, men hvor anbringes port nummeret?
>
> ftp://brugernavn:password@ftp.mydomain.dk

Efter serveren - sådan her:

ftp://brugernavn:password@ftp.mydomain.dk:portnummer

--
Peter J

Fra : Jesper KA

Dato : 13-09-02 09:48

"Uffe Kousgaard" <uffe@routeware.dk> wrote in message
> [...]
> både skal indeholde server-adresse, port, brugernavn og password?
>
> Noget i den her stil, men hvor anbringes port nummeret?

ftp://brugernavn:password@ftp.mydomain.dk:21

Regards

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 13-09-02 10:26

"Jesper KA" <news@arningDOTdk> wrote in message
> ftp://brugernavn:password@ftp.mydomain.dk:21

Tak til begge, synes ellers jeg havde prøvet det, men .......