Mafia - Alternativ løsning på Hjuldampermi~
Fra : Hektor

Dato : 13-09-02 08:35

Jeg spillede igår banen hvor man, iført stjålet matrostøj, ombord på en
hjuldamper skal snigmyrde en højtstående embedsmand. Jeg fik af vide der
skulle være gemt en gun på toilettet, som jeg skulle finde og derefter skyde
embedsmanden mens han holdt tale.

Jeg kunne simpelthen ikke finde pistolen, men fandt en spand(!) på det ene
af de 2 toiletter, og i frustration gik jeg løs på mit offer + 3 bevæbnede
livvagter med spanden. Tro det eller ej fik jeg i mit smarte matrostøj med
svineheld gokket dem alle ned med spanden (fes rundt, tæt på dem så de ikke
kunne komme til at skyde mig!), men sad bagefter med fornemmelsen af at jeg
ikke helt havde fulgt meningen med den mission !

Det kan sku da ikke være meningen jeg skal snigmyrde mit offer med en spand
!!! ? Nu kom jeg så videre, men for nysgerrigehedens skyld, er der nogen
der kan fortælle mig hvor pistolen lå gemt ??

Mvh
Hektor

Fra : Herold

Dato : 13-09-02 08:38

> [...]
> !!! ? Nu kom jeg så videre, men for nysgerrigehedens skyld, er der nogen
> der kan fortælle mig hvor pistolen lå gemt ??

På det aflåste toilet. Du skal lige have nøglen og love at du gør det rent,
så får du pistolen :)

Fra : Jakob Hansen

Dato : 17-09-02 21:05

On Fri, 13 Sep 2002 09:38:27 +0200, "Herold"
<jacob@boomtown.net.invalid> wrote:

>På det aflåste toilet. Du skal lige have nøglen og love at du gør det rent,
>så får du pistolen :)

Jeg kunne ikke lige finde nøglen, så jeg udførte også attentatet med
gulvspanden!!!! Ofret stod sig ikke særligt godt for hug!!

Ganske muntert!

hilsen
Jakob Hansen

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 13-09-02 10:40

> [...]
jeg
> ikke helt havde fulgt meningen med den mission !

LOL! Det gad jeg godt have set!!!

Mads

Fra : Ian Thomsen

Dato : 13-09-02 23:17

Det kan sku da ikke være meningen jeg skal snigmyrde mit offer med en spand
!!!--------------------< LOOOL

Fra : Jakob Hansen

Dato : 14-09-02 10:38

On Fri, 13 Sep 2002 09:35:12 +0200, "Hektor" <a@b.c> wrote:

>Jeg spillede igår banen hvor man, iført stjålet matrostøj, ombord på en
>hjuldamper skal snigmyrde en højtstående embedsmand.

Hvor fik du matrostøjet fra?

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Herold

Dato : 14-09-02 10:42

> Hvor fik du matrostøjet fra?

Der er et omklædningsrum inden du stiger på floddamperen.

Fra : Jakob Hansen

Dato : 16-09-02 17:46

On Sat, 14 Sep 2002 11:42:20 +0200, "Herold"
<jacob@boomtown.net.invalid> wrote:

>Der er et omklædningsrum inden du stiger på floddamperen.

Der takkes..

Hilsen
Jakob Hansen