MS Windows
briani 27239
Hvad er Shortcut for at åbnr stifinder i W~
Fra : Christian Thorsen

Dato : 13-09-02 08:40

Hvad er Shortcut for at åbnr stifinder i Windows?

Med venlig hilsen
Christian Thorsen

(Svar venligst i gruppen og ikke pr. mail)

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 13-09-02 08:52

> Hvad er Shortcut for at åbnr stifinder i Windows?

Windowstasten + E

Fra : Christian Thorsen

Dato : 13-09-02 09:18

Hvad hvis man ikke har windows-tast på keyboardet ???

Fra : Edmund

Dato : 13-09-02 16:17

Christian Thorsen skrev:

> Hvad hvis man ikke har windows-tast på keyboardet ???

Tilføj en genvej til stifinder til startmenu.

Tryk på Ctrl og Esc samtidig.
Tryk så på det bogstav som genvejen begynder med. hvis der er andre der
begynder med det samme bogstav så omdøb den, så starter stifinder med
det samme

> (Svar venligst i gruppen og ikke pr. mail)

Det er vel det normale.

Fra : Snip

Dato : 13-09-02 08:52

Christian Thorsen wrote:
> Hvad er Shortcut for at åbnr stifinder i Windows?

Nu skriver du ikke hvilket styresystem du bruger men min (XP) ser sådan
ud:

C:\Windows\Explorer.exe /n,/e,C:\

Ellers finder du bare Stifinder=>vælger egenskaber, der skulle du kunne
se din sti.
Hvis den skal indsættes et andet sted, afmærker du stien og vælger
kopier.

--
Hilsen fra Snip

snip@post8.tele.dk

Fra : Snip

Dato : 13-09-02 08:55

Sorry, misforstod dit spørgsmål.

Snip

Fra : Christian Thorsen

Dato : 13-09-02 09:21

Det var en god info du gav alligelevel?

Fra : Emil

Dato : 13-09-02 16:18

On Fri, 13 Sep 2002 09:54:35 +0200, Snip wrote:

>Sorry, misforstod dit spørgsmål.

Jo; men jeg fik udbytte af dit svar, da jeg gerne altid vil åbne
stifinder på drev C:\

Så, tak for indsatsen - den var nyttig.

m.v.h. Emil

Fra : 1101

Dato : 13-09-02 10:13

I XP er det tasten med Windows flag + e , jeg har ikke afprøvet det i
andre OSews.worldonline.dk' and Active = 1an. e.dk>

http://www.kandu.dk/

Fra : Madsen

Dato : 13-09-02 16:27

Husk at installere det franske fix når du kører med OE Quotefix og
har slået 'ISO-8859-x signatur' fix til. Man kan se firkanten i din
signaturadskiller.

http://home.in.tum.de/~jain/dl.php?get=oe58859e
Se evt. også: http://makeashorterlink.com/?X31B23CB1

Nævner det blot til orientering. :)

FUT: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
Svar til dette indlæg vil havne i ovenstående gruppe og vil ikke
kunne ses her.

Madsen.