JAVA How-To Hvor?
Fra : Jasper Norman

Dato : 21-02-01 22:15

Hej jeg leder efter en eller anden for for on-line doc. om JAVA
programmering. Jeg er Linux bruger og har tænkt mig at give mig i kast
med JDK. Jeg er klar over at der på SUN's HP. er en del eksempler mm.
men i en meget "printer-fjentlig" version. Så hvis nogen kender noget
til en on-line bog om emnet ville det være alle tiders.

På forhånd tak.

Mvh

Jasper

Fra : Anders Jørgensen

Dato : 21-02-01 23:12

Hej Jasper

Jeg er utrolig glad for at anvende "Thinking in Java" en god pdf-bog. Den
kan downloades på www.bruceeckel.com
En anden næsten nødvendig ting er SUNs javadoc, så man kan læse nærmere om
de forskellige metoder og klasser, som JDK stiller til rådighed

/Anders Jørgensen

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-02-01 23:14

Jasper Norman <norman@mail.tele.dk> writes:

> [...]
> mm. men i en meget "printer-fjentlig" version. Så hvis nogen kender
> noget til en on-line bog om emnet ville det være alle tiders.

"Thinking in Java"
http://www.bruceeckel.com/javabook.html

"Programming Principles in Java"
http://www.cis.ksu.edu/~schmidt/CIS200/

Fra : Monica

Dato : 22-02-01 09:20

> [...]
> men i en meget "printer-fjentlig" version. Så hvis nogen kender noget
> til en on-line bog om emnet ville det være alle tiders.

JavaDoc.
http://oracleda.ikasths.dk/intranet/teachers/fkj/docjava/main.htm

Dansk materiale...forfattet af programmeringslærer....

/Monica