Ingmar Bergman udgivelser
Fra : Michael Westi

Dato : 13-09-02 01:14

Jeg har set en del Bergman udgivelser på markedet herhjemme fra Tartan Dvd.
Priserne her er som de plejer, en skændsel. I England kan de fås til
acceptable penge.

Så er spørgsmålet? Er Tartan værd at bruge pengene på? Jeg kender ikke denne
virksomhed.

På forhånd tak.
--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Jens Thomsen

Dato : 13-09-02 08:21

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> acceptable penge.
>
> Så er spørgsmålet? Er Tartan værd at bruge pengene på? Jeg kender ikke

De svinger fra udgivelse til udgivelse. Deres Bergman-ting har generelt fået
gode anmeldelser, mens andre er temmeligt middelmådige (Audition f.eks.).

Du kan evt. tjekke anmeldelser af de enkelte dvd'er via
http://www.dvd-basen.dk

Jeg har selv planlagt at købe et par stykker hjem.

MVH
Jens

Fra : Kasper Bang

Dato : 13-09-02 12:00

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> wrote:
> Så er spørgsmålet? Er Tartan værd at bruge pengene på? Jeg kender ikke denne
> virksomhed.

Hold også øje med Criterions 5 Bergman-udgivelser
(http://www.criterionco.com/) - der er lidt mere ekstraguf, men
priserne er naturligvis derefter.

MVH/Kasper