I dag er det Dizzys fødselsdag... (springe~
Fra : Camilla Scharff

Dato : 12-09-02 23:30

.... HURRA HURRA HURRAAAHH

Dizzy mente altså lige, at det var på sin plads at få en behørig
fø'sda'ssang, når man nu fylder rundt (det har han nu ellers været i maaange
år ) og bliver hele 10 år gammel!!

Dizzy vil selvfølgelig blive trakteret med lidt mundgodt i dagens
anledning - har allerede planlagt et raid i nærmeste supermarked for indkøb
af noget af "dyre vand", som han så godt kan lide (og må hellere købe ekstra
så alle mitterne kan smage - ellers bliver der vist ramaskrig!). Resten af
dagen/aftenen mv. skal givetvis foregå liggende på ryggen i fars arm -
Dizzys yndlingsstilling - men det er der nu ikke noget nyt i

Så stort tillykke til Dizzy fra os alle:
Camilla & Bent, Cino, Lina, Loppen, Pinen og Mini-missen - miaauuuv!

Fra : Birgitte

Dato : 12-09-02 23:48

Også et kæmpe tillykke fra alle kattene i True Trust, men også fra MIGGGGG

Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Helle Andersen

Dato : 12-09-02 23:50

Camilla Scharff wrote:

> Dizzy mente altså lige, at det var på sin plads at få en behørig
> fø'sda'ssang, når man nu fylder rundt (det har han nu ellers været i
> maaange år ) og bliver hele 10 år gammel!!

Stort tillykke til Dizzy fra Ciré, Tequila, Tjalfe, Lotta, Kesto, Eika,
Chabél, Tia og undertegnede

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Lars Dahl

Dato : 13-09-02 00:01

Vi gider godt nutte-ævl

Tillykke til Dizzy fra Hanne, Lars, Jens, Bambi, Hr. Louis & Frigg (som er
helt slået ud over at man ka' blive _så_ gammel *S*)

Fra : nitsen

Dato : 13-09-02 08:41

> [...]
>
> Dizzy mente altså lige, at det var på sin plads at få en behørig
> fø'sda'ssang, når man nu fylder rundt (det har han nu ellers været i

I daaag er det Dizzys fødselsdag - miauv miauv miauv
Han sikkert nogle guffer får
som sætter sig på hofter og på låååår
miauv miauv miiauv

Stort tillykke til den "unge" mand fra

Frode, Agnes og Anita der elsker nutte-ævl *sssss*

Fra : Anita Christensen

Dato : 13-09-02 12:42

Et stort TILLYKKE! til Dizzy herfra også, og et lille nus til de andre
missere så de ikke føler sig overset

Mange hilsner
Anita & Michael, og spin fra Jumpy, Lucifer, Ulf, Dada og Salû

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 13-09-02 12:28

Også et stort TILLYKKE fra alle Battlefield-misserne, især Rolle, der også
har rundet de 10 år og ved hvordan det føles.
Hilsen Vibeke

Fra : Denise

Dato : 13-09-02 12:44

Hej Camilla
Jamen, et stort 10-års nus fra mig til Dizzy.
(selv om jeg ikke gider alt det nutte-ævl, hihi
Hilsen Denise

Fra : Trine Piltoft

Dato : 13-09-02 14:42

Et STORT tillykke til Dizzy på den runde dag (som måske er blevet
endnu mere rund når først han har gnasket sig igennem noget af det
dyre vand *g*)

Hilsen Trine, Sjange (10½), Siggi (snart 10), Basse (8), Tøsse og
Affe (7) og den lille efternøler Flamme på kun 3½.

Fra : Broxgaard

Dato : 13-09-02 16:47

Tillykke med dagen fra candy som har være ved at smutter hjemme fra idag

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 13-09-02 20:15

In article <alr4fp$2tqf$1@news.cybercity.dk>, Camilla Scharff
<camischa@jubiimail.dk> wrote:

Miaooo...
Hjertelig til lykke på fødselsdagen. Fødselsdage er dejlige! Vi fik tun
og gaver (nye fjerkoste) - og kattekys - både dem til at spise og
rigtige af mor og far - Adr!
Donna står stadig og kigger på skabet hvor mor hentede dåsen med tun,
men vi har ikke fået noget siden... heller ikke selv om vi har fortalt
at vi ved der er en dåse mere derinde... prøv at plage rigtig længe,
måske er du dygtigere. Det kunne da være I osse har et skab hvor der
vokser tundåser??

Kærlige miaooo fra Donna og Ditte

Fra : Kate

Dato : 13-09-02 23:36

> [...]

> fø'sda'ssang, når man nu fylder rundt (det har han nu ellers været
> i maaange år ) og bliver hele 10 år gammel!!

Det kan jeg godt forstå Dizzy mente
Hjerteligt tillykke unge mand, du har mange gode år foran dig til at
drille dine "søskende"

Hilsen Mowgli, Lante, Johan, Sofie, Joey, Mathilde og
--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-09-02 22:33

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> writes:

> ... HURRA HURRA HURRAAAHH
>
> Dizzy mente altså lige, at det var på sin plads at få en behørig
> fø'sda'ssang, når man nu fylder rundt (det har han nu ellers været i maaange
> år ) og bliver hele 10 år gammel!!

*suk* det er jo snart længe siden..
Men stort tillykkeSpinbrum fra Mig og slaven som vist også gerne vil
sende en stor nussetur..(måske jeg slipper så..? )

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa