Titel på De Nattergale sang
Fra : rondo

Dato : 12-09-02 21:20

Er der nogen, der kan huske titlen på den sang med De Nattergale, hvor de
synger "uha da da - uha da da da da"?
Det ville være ekstra fedt, hvis den kunne blive postet i

rondo (remove x's from e-mail address)
___________________________
I'm the captain on this ship......
and I have my wife's permission to say so

Fra : zcully

Dato : 12-09-02 21:30

Øøøh ja den hedder såmænd "uha da da"
Hvis jeg kan finde ud af det kan jeg godt lige se om jeg kan poste den.....

/Zcully

Fra : rondo

Dato : 13-09-02 17:05

Det ville være fedt, hvis du lige gad poste sangen.... tak.

Fra : Brian Klausen

Dato : 12-09-02 21:49

rondo wrote:
> Er der nogen, der kan huske titlen på den sang med De Nattergale, hvor de
> synger "uha da da - uha da da da da"?

Den hedder "Så bliver det vist ikke meget bedre" eller muligvis "Så ka'
det vist ikke blive meget bedre" - noget i den variation.

----
Venligst
Brian Klausen

Fra : Brian Klausen

Dato : 12-09-02 23:09

Brian Klausen wrote:

> Den hedder "Så bliver det vist ikke meget bedre" eller muligvis "Så ka'
> det vist ikke blive meget bedre" - noget i den variation.

Tjekkede lige... det var albummet der hed sådan :-/. De andre har ret.

Venligst
Brian Klausen

Fra : Lars Petersen

Dato : 12-09-02 22:20

"rondo" <xxxrondo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der kan huske titlen på den sang med De Nattergale, hvor de
> synger "uha da da - uha da da da da"?
> Det ville være ekstra fedt, hvis den kunne blive postet i

Den skulle vel aldrig hedde "Uha-da-da"?

/lars

Fra : Mikael L

Dato : 12-09-02 22:31

"rondo" <xxxrondo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der kan huske titlen på den sang med De Nattergale, hvor de
> synger "uha da da - uha da da da da"?

Den hedder såmænd "UHA, DA-DA"

Mikael