Pop Stop
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-09-02 19:35

Der er oprettet et pladeselskab som vil satse på nye lovende
dansktopstjerner. det hedder meget pudsigt "Pop-stop".

Hilsen Åge

Læs mere på Danmarks førende musikside for dansk populær-musik:
http://www.dansktoppensubnet.subnet.dk/index.html

Fra : Andrew

Dato : 13-09-02 11:32

> Der er oprettet et pladeselskab som vil satse på nye lovende
> dansktopstjerner. det hedder meget pudsigt "Pop-stop".
>
> Hilsen Åge

ADVARSEL - ADVARSEL - ADVARSEL - ADVARSEL

Den nedenstående side er en MEGET skræmmende side, gå derind på eget ansvar.

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 13-09-02 16:25

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote:

>ADVARSEL - ADVARSEL - ADVARSEL - ADVARSEL
>
>Den nedenstående side er en MEGET skræmmende side, gå derind på eget ansvar.

Den side er umanerligt grimt lavet. Intet passer sammen, alt ligner neonskilte i en
storby. Teksten er grimt formatteret. teksten skriger til læseren. Det er som at åbne
en tilbudsavis, blot værre.

at den er førende og efter eget udsagn den meste besøgte, gør ikke min respekt for
dansktopinteressede mennesker større, men de får da et rent 13-tal på
medlidenhedsskalaen (som kun går til 10.5). De kan åbenbart ikke selv se at det er
grimt.

-breiler

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 15-09-02 22:40

Mikkel Breiler <mibm@image.dk> skrev i

> [...]
> ligner neonskilte i en storby. Teksten er grimt formatteret.
> teksten skriger til læseren. Det er som at åbne en tilbudsavis,

Jamen så repræsenterer den vel egentlig dansktoppen ret godt; den
minder vel også mest om en tilbudsavis?

Fra : Peter Juhl

Dato : 13-09-02 12:00

Åge Halldorsson wrote:

> Der er oprettet et pladeselskab som vil satse på nye lovende
> dansktopstjerner. det hedder meget pudsigt "Pop-stop".

Det bliver ikke meget man kommer til at høre til dem så.

/Peter

Fra : - A

Dato : 13-09-02 14:49

On Thu, 12 Sep 2002 20:34:34 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Hilsen Åge
>
>Læs mere på Danmarks førende musikside for dansk populær-musik:

Jeg vil slet ikke kommentere det rent indholdsmæssige på dette site,
men hvis de nogensinde skal gøre sig forhåbninger om et gran af
seriøsitet, så bør de bruge megen mere energi på layout og
brugervenlighed end det tilsyneladende er tilfældet nu.

Reklamerne i toppen klæder ikke, der er mange pangfarver som er
skrappe ved øjnene og for at få det hele med, skal man sidde og
scrolle i een uendelighed. Det kan vel ikke være meningen?

Så skrot det nuværende udseende, læs nogle bøger om webdesign og
brugervenlighed og kom så igen.

- Andreas

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Troels

Dato : 13-09-02 15:31

> Så skrot det nuværende udseende, læs nogle bøger om webdesign og
> brugervenlighed og kom så igen.

Hold da op! Hele ideen med at lade teksten loade som billeder er da....
anderledes.

/Troels

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-09-02 18:01

Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:alssqb$c9p$1@sunsite.dk...

> Hold da op! Hele ideen med at lade teksten loade som billeder er da....
> anderledes.
>
> /Troels
___________

Jeg har jeg arbejdet på en reklameavis og synes at den er på et meget højt
plan. Men ok. Den er SEogHØR-agtig. Meget reklamepræget. Det kan der ikke
være to meninger om. Men jeg synes jeg også at den skal være. Det er godt at
den er det. Sådan sælger man varer, nu til dags. Den er enormt flot og
brugervenlig. Du kører bare hele vejen ned. Den udstråler fest og farver. På
en skala fra 1 til 10, vil jeg give 11.

Hilen Åge

Fra : - A

Dato : 13-09-02 18:31

On Fri, 13 Sep 2002 19:01:21 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

>Troels <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en
>nyhedsmeddelelse:alssqb$c9p$1@sunsite.dk...

<..............................>--

> [...]
>brugervenlig. Du kører bare hele vejen ned. Den udstråler fest og farver. På
Se & Hør agtig er ikke ramt helt ved siden af. Rent faktisk er det et
ret godt udtryk, som ret nøjagtigt beskriver udseendet på dette
dansktop site.

Naturligvis er udseende og brugervenlighed i udstrakt grad, et
spørgsmål om smag og behag men, jeg synes nu alligevel stedet trænger
til en hjælpende hånd.

http://www.useit.com/ , http://usableweb.com/ ,
http://www.business2.com/webguide/0,1660,26399,FF.html
og http://www.webmasterbase.com/article/223/9 er der en del gode tips,
til hvordan man griber udviklingen an - også hvordan man ikke skal
gøre.

Selv om man kun er almindelig hobby webmaster, uden egentlig
uddannelse så kan man jo godt tage en ret proffessionel holdning til
udviklingen, og det synes jeg du skal gøre. Det vil helt sikkert være
med til at gøre dansktop sitet rigtig godt indenfor sin genre.

Måske det var en god ide at overveje et domæne - så slipper du jo for
de efter min mening trælse reklamer.

Og så ikke et ord mere om webbyggeri - det hører jo til i en helt
anden gruppe.

God Weekend til alle...............................

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas
doom, goth, death, power....
at www.metal-coven.dk

Fra : Klitgaard

Dato : 14-09-02 10:39

> [...]
> den er det. Sådan sælger man varer, nu til dags. Den er enormt flot og
> brugervenlig. Du kører bare hele vejen ned. Den udstråler fest og farver.

Du er simpelthen kongen af dårlig smag. Føj for den lede den er grim den
side.

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : Lars B. Jensen

Dato : 16-09-02 12:53

> [...]
>
> Hilsen Åge
>
> Læs mere på Danmarks førende musikside for dansk populær-musik:

Fy py for den lede overkørte hankat.... for det første: subnet.dk betyder
"low budget", for det andet: Ring hvis I skal have hjælp!!

Lars B. Jensen
http://www.zulfo.dk http://www.sheewaklub.dk