BIOS Update (Chaintech 7AJA)
Fra : Cacba

Dato : 12-09-02 18:48

I min manual til MB (chaintech 7AJA )staar der MAX 950mhz

men her
http://www.chaintech.dk/Products/socketa/7aja.htm
der staar MAX 1ghz

og inde i BIOS UPDATE er der en update hvor der staar 1.1 ghz... det ville
jo være rart med 1.1ghz istedet for min T-Bird 750mhz

Men skal man bare køre den .exe fil som man kan hente. under Bios Update??
og er der en risiko ved det ??

Cacba Out

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 12-09-02 20:42

"Cacba" <cacba@cacba.dk> har med klæbrige fingre ramt tastaturet på en
måde, så disse sprøde ord er fremkommet:

>Men skal man bare køre den .exe fil som man kan hente. under Bios Update??
>og er der en risiko ved det ??

Det spørgsmål fik du da et udemærket svar på tidligere i dag i
dk.edb.hardware : news:YBXf9.71493$ww6.4960436@news010.worldonline.dk

--
MVH Simon Walther-Larsen
"Hvis alle tænker på sig selv, er der tænkt på alle"