H: 6210
Fra : Preben Christensen

Dato : 12-09-02 18:11

Hej

Jeg har en 620 med version 03.04 hvordan opdaterer jeg den via datakabel jeg
har datakable men vil gerne have den opdateret til den nyeste version hjælp
med udførlig angivelse

Preben Christensen

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 12-09-02 18:14

Du kan ikke opdatere med et datakabel.

Til formålet skal du bruge et flasherkabel og dongle til ca. 1200,-

// Troels

Fra : Preben Christensen

Dato : 12-09-02 18:30

Kan det passe man ikke kan vælge ringetoner med den gamle type

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 12-09-02 19:17

> Kan det passe man ikke kan vælge ringetoner med den gamle type

Prøv Menu->Lydindstillinger->melodi.

Ellers Profiler-Tilpas-Normal-Melodi

// Troels

Fra : Preben Christensen

Dato : 12-09-02 19:23

Der er ingen form for lydinstillinger heller ikke i manualen til
den???????????????????????

Hilsen Preben

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 12-09-02 20:20

Hvis det er en 6210 kan det simpelthen ikke passe. Genboen har en sådan, og
han skifter da ringetone stort set hele tiden?

// Troels

Fra : Preben Christensen

Dato : 12-09-02 21:19

Nu har jeg fundet det tak skal du have for hjælpen
Det lå under Profiler-Tilpas-Normal-Melodi
Hilsen Preben