gedde
Fra : T.Rout

Dato : 12-09-02 18:21

Hej!
Jeg var lige inde på www.fangster.dk. Her så jeg at en Johnny Norre havde
fanget en gedde i Lufthavnssøerne.

Jeg er selv fra Aalborg, men har aldrig hørt om Lufthavnssøerne. Kunne da
forestille mig at de ligger ved lufthavnen eller hva ?

Nogen der evt. kan give mig nærmere oplysninger ?

På forhånd tak!

Fra : Rasmus Hayseed

Dato : 12-09-02 19:51

"T.Rout" <grobut@hotmail.com> wrote in message
> Hej!
> Jeg var lige inde på www.fangster.dk. Her så jeg at en Johnny Norre havde
> fanget en gedde i Lufthavnssøerne.

Du behøver ikke gentage dine beskeder.

Fra : Sublogic

Dato : 12-09-02 23:34

Prøv en gang at kigge på Kortal.dk
http://130.228.229.67/kortal-td/kortside.asp

Der kan du se søerne, ved Aalb. lufthavn.

mvh.

Sub

Fra : Nono

Dato : 13-09-02 16:31

Hej,

> [...]
> forestille mig at de ligger ved lufthavnen eller hva ?
>
> Nogen der evt. kan give mig nærmere oplysninger ?

Når du kører ud af den gamle vej til lufthavnen (altså ikke den fra den nye
rundkørsel), så ligger der et par huse på højre side ca. halvvejs ude mod
lufthavnen. Langs det huset tættest på lufthavnen, går der en sti som ender
nede ved søerne.

Mvh,
Johnny Norre

Fra : T.Rout