MS Windows
briani 27239
Systemkontrolpunkt.
Fra : Jens Petersen

Dato : 12-09-02 18:00

Hej.

Hver aften når jeg er gået i seng sniger XP sig til at lave et
systemkontrolpunkt.

Det er da også i orden, men jeg spekulerer på hvor meget det fylder og
om jeg skal bede den om at holde lidt igen med det, så meget laver jeg
heller ikke om i installationen.

--
Jens

Brewed from only the finest aged ASCII characters.

Fra : Madsen

Dato : 12-09-02 22:00

Jens Petersen skrev:

> Det er da også i orden, men jeg spekulerer på hvor meget det
> fylder og om jeg skal bede den om at holde lidt igen med det, så
> meget laver jeg heller ikke om i installationen.

Det kan du selv bestemme ved at gå ind i Control Panel > System >
System Restore.

Madsen.