Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CAMEDIA master 4 hvor er filerne
Fra : Per Pedersen

Dato : 12-09-02 17:42

Jeg har installeret CAMEDIA MASTER 4 når jeg importere billeder fra et
kamera og lægger dem ned i et album, vises de meget flot med navn og de
hele.
Men JEG kan ikke finde filerne med Explore for evt backup, de ligger IKKE
under camedia master folder.
Properties på billedet siger at billedet lægger under "My albums"
Men hvor er det på mit disk drev.!!
Søger jeg på drev på filen's navn giver det intet resultat !!!

Fra : Niels Jul Astrup

Dato : 12-09-02 19:00

de ligger her :

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\OLYMPUS\Camedia Master
4\Album

Fra : Per Pedersen

Dato : 18-09-02 14:37

Tak for hjælpen