Kat i pleje
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 12-09-02 16:37

Hej, jeg har inde på et chatforum set denne et par gange - er der nogle der
kan hjælpe hende ???

Venlig hilsen

Mette
-----
Kære alle,
Jeg gentager lige mit indlæg fra i går:
HVEM har lyst til at tage min kat i pleje? Han hedder Kaj, er sød
og smuk og dejlig, helt hvid, 6 år gammel, kastreret.
Jeg har desperat brug for en katteelsker, der kan tage ham i god og kærlig
pleje fra omkring 1. oktober og et par måneder frem med mulighed for (men
ikke krav om) forlængelse. Han har været indekat, så det ville være bedst om
det kunne fortsætte. Jeg betaler selvfølgelig alle udgifter.
Skriv til mig på kirze@adr.dk.
Kh
Kirsten
-----
--
-----
Gillian's Norske Skovkatte

Fra : [5000] Jesper Brunho~

Dato : 13-09-02 09:08

Hej Mette

Ved du hvor det er henne i landet? (NEJ det er ikke os selv jeg tænker
på at tilbyde )

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 13-09-02 11:07

Hej Jesper

Nej, jeg ved det faktisk ikke...... men e-mail adressen står jo i brevet....
Nå, jeg vil se om jeg kan finde ud af det

- Mette

--
-----
Gillian's Norske Skovkatte