Opera åbner ekstra vindue!!
Fra : Trygleren

Dato : 12-09-02 15:49

Jeg har et utroligt irriterende problem. Når jeg f.eks. åbner et link som
nogen har postet her, så åbner Opera godt nok siden i et nye vindue - men
det åbner også et mere på min startside!! Det er UTROLIGT irriterende og er
ved at drive mig til vanvid! Håber der er nogen der ved noget.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars Winther

Fra : Trygleren

Dato : 12-09-02 19:48

Jeg sagde at jeg havde et utroligt irriterende problem!!

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-02 20:51

Thu, 12 Sep 2002 20:47:52 +0200, skrev "Trygleren"
<tryglerenSLETDETHER@tdcadsl.dk>:

>Jeg sagde at jeg havde et utroligt irriterende problem!!

Og der er åbentbart ingen, der kender svaret.

Eller også har de ikke været forbi endnu.

Du behøver ikke poste dit spørgsmål efter kun fire timer.

Iøvrigt har man ikke krav på et svar i en nyhedsgruppe, men er
der nogen, der kan og vil, så er det jo kun godt.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.

Fra : Leony

Dato : 12-09-02 23:08

"Trygleren" <tryglerenSLETDETHER@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg sagde at jeg havde et utroligt irriterende problem!!

Du lever i hvert fald op til dit navn. Jeg skulle lige have fri fra arbejde
inden jeg kunne læse din post.

> [...]
og
> er ved at drive mig til vanvid! Håber der er nogen der ved noget.

Har du prøvet at geninstallere Opera?
Jeg kører med "Vis gemt vinduesopsætning" og har ikke det problem. Hvilken
bruger du?

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/