MS Windows
briani 27239
nedlukning af xp
Fra : bk

Dato : 12-09-02 14:42

jeg har pløjet ng igennem uden held så jeg prøver her.
når jeg ber pc'en om at lukke ned sker der bare det at maskinen slukker
harddiske og stopper ved skærmbilledet hvor der står"windows lukker".mere
sker der ikke.er der en funktion som der kan slåes til så skidtet virker?
takker for hjælpen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-09-02 14:45

"bk" <b.kjeldsen@mail.dk> wrote in message

> [...]
> sker der ikke.er der en funktion som der kan slåes til så skidtet virker?

Prøv at installere SP1, hvis du har en international version af XP... Det
virkede for mig

Fra : Madsen

Dato : 12-09-02 15:37

bk skrev:

> jeg har pløjet ng igennem uden held så jeg prøver her.
> når jeg ber pc'en om at lukke ned sker der bare det at maskinen
> slukker harddiske og stopper ved skærmbilledet hvor der
> står"windows lukker".mere sker der ikke.

Kontrolpanel > Strømstyring > APM. Flueben ved 'Avanceret
strømstyring'.

Madsen.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-09-02 16:34

> Kontrolpanel > Strømstyring > APM. Flueben ved 'Avanceret
> strømstyring'.

Hehe,, jeg læst vist forkert.. Troede maskinen ikke kunne lukke ordenligt
ned.. Det er rigtigt nok beskrevet af dig

Fra : Madsen

Dato : 12-09-02 17:35

Bjarke Hansen skrev:

> Hehe,, jeg læst vist forkert.. Troede maskinen ikke kunne lukke
> ordenligt ned.. Det er rigtigt nok beskrevet af dig

Det er ikke sikkert. Egentlig skrives der jo: '...stopper ved
skærmbilledet hvor der står"windows lukker"...
Jeg tænkte på billedet 'Du kan nu slukke for din computer'.

Madsen.

Fra : bigdad

Dato : 12-09-02 20:14

"bk" skrev d. 12-09-02 14:42 dette indlæg :
> [...]
lukker".mere
> sker der ikke.er der en funktion som der kan slåes til så skidtet

http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/index.htm
håber det hjælper

http://www.kandu.dk/