stylesheets letterspacing
Fra : Titanium

Dato : 12-09-02 13:57

Hej
Jeg har fået oplyst at man kan angive letterspacing i halve pixels, altså
f.eks.:
..halvanden { letter-spacing: 1.5px }

Det fungerer dog ikke i min browser.
Det kan man vel ikke???

Titanium

Fra : Claus Sørensen

Dato : 12-09-02 16:00

Titanium wrote:

> Hej
> Jeg har fået oplyst at man kan angive letterspacing i halve pixels, altså
> f.eks.:
> .halvanden { letter-spacing: 1.5px }

Det er det også.

> Det fungerer dog ikke i min browser.

Ærgerligt. Så må du jo rette kildekoden i din browser, så den også kan
håndtere decimalværdier.

> Det kan man vel ikke???

Kan hvad?

De herligste hilsner

Fra : Titanium

Dato : 13-09-02 13:14

Hej sjove Claus og andre

Jeg troede fejlagtigt at man kunne få hjælp i dette forum, men...
Det ville være federe med konstruktiv hjælp i stedet for nedenstående.

Det har vist sig at decimalangivelsen fungerer i Netscape men ikke i
Internet Exploder, så der blev jeg en erfaring rigere.

Titanium

Fra : Claus Sørensen

Dato : 13-09-02 17:21

Titanium wrote:

> Jeg troede fejlagtigt at man kunne få hjælp i dette forum, men...

Du fik en bekræftigelse på, at det du først havde fået at vide, var korrekt.

> Det ville være federe med konstruktiv hjælp i stedet for nedenstående.

Du skrev, at det ikke virkede i din browser. Da du ikke angav noget
produktnavn, hvordan skulle jeg så kunne vide, at du ikke selv havde
fremstillet den.

Andre ville have skrevet, at den ikke virker i Internet Explorer 5.5, hvor
til jeg så kunne have svaret, at den ikke understøtter decimaltal.

> Det har vist sig at decimalangivelsen fungerer i Netscape men ikke i
> Internet Exploder, så der blev jeg en erfaring rigere.

Godt at vende tilbage med svaret, hvis man har fået fat i det på anden vis.

De herligste hilsner

Fra : Claus Sørensen

Dato : 13-09-02 18:06

Claus Sørensen wrote:

> Du skrev, at det ikke virkede i din browser. Da du ikke angav noget
> produktnavn, hvordan skulle jeg så kunne vide, at du ikke selv havde
> fremstillet den.

Der kunne også være tale om en Open Source browser, hvor kildeteksten var
tilgængelig - og du samtidig kunne programmere i samme programmeringssprog.

Mozilla er et eksempel på en sådan browser.

De herligste hilsner

Fra : Peter Brodersen

Dato : 14-09-02 01:23

On Fri, 13 Sep 2002 17:05:43 +0000, Claus Sørensen <cs@chbs.dk> wrote:

>Der kunne også være tale om en Open Source browser, hvor kildeteksten var
>tilgængelig - og du samtidig kunne programmere i samme programmeringssprog.

Det er da et dumt svar. Selv hvis browseren ikke er fri, har man altid
stadigvæk mulighed for at programmere sin egen browser.
--
- Peter Brodersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-09-02 17:32

Fri, 13 Sep 2002 14:14:06 +0200, skrev Titanium
<titanium@titanium.dk>:

>Jeg troede fejlagtigt at man kunne få hjælp i dette forum, men...
>Det ville være federe med konstruktiv hjælp i stedet for nedenstående.

Det er ikke altid, der er nogen der kender svaret.

>Det har vist sig at decimalangivelsen fungerer i Netscape men ikke i
>Internet Exploder, så der blev jeg en erfaring rigere.

skrev du i dit spørgsmål, hvis du havde skrevet hvad »min
browser« er, så ville det måske have givet et svar.

Og så er Netscape ikke nok, der er stor forskel på Netscape 4.x
og så 6/7.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

Fra : Geir-Arne Johansen

Dato : 13-09-02 16:08

Titanium wrote:
> .halvanden { letter-spacing: 1.5px }
>
> Det fungerer dog ikke i min browser.
> Det kan man vel ikke???
>
> Titanium

bruk em p.halvanden{letter-spacing: 0.3em}

--
Geir-Arne Johansen
"Im blue dabadidabada"