alternativ til Heroes of Might and Magic 4
Fra : rasmus carlsen

Dato : 12-09-02 13:23

Ja der var jo en fæl skuffelse det spil ... nogen bud på alternativer?

ras

Fra : Mercenary

Dato : 12-09-02 16:47

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Ja der var jo en fæl skuffelse det spil ... nogen bud på alternativer?

Etherlords er et elternativ. Men efter min mening hverken værre eller bedre
end hommIV.

--
/Merc
There are 10 types of people.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 12-09-02 18:44

> Etherlords er et elternativ. Men efter min mening hverken værre eller
bedre
> end hommIV.

- jamen så vil jeg ikke spille det! Jeg leder efter noget, der er væsentlig
bedre end homm4 (men der skal jo heller ikke så meget til)

ras

Fra : Mark Langdahl

Dato : 13-09-02 16:24

> bedre
>
> - jamen så vil jeg ikke spille det! Jeg leder efter noget, der er
væsentlig
> bedre end homm4 (men der skal jo heller ikke så meget til)

Nu har jeg (åbenbart heldigvis ikke prøvet HOMM4, men jeg er ganske vild
med Etherlords. Kender du nogen, der har det, så prøv det, eller hent demoen
og se, om det er hvad du leder efter. Det har lidt af den originalitet, der
gjorde Master of Magic og Heroes 3 så fedt. Men netop fordi det er lidt
skævt i forhold til andre spil, så kræver det lidt tilvænning.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-02 19:34

>Ja der var jo en fæl skuffelse det spil ... nogen bud på alternativer?

HOMM3? :)

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Stephan Larsen

Dato : 12-09-02 21:31

Hej der

Prøv Disciples 2
Overfedt...

Stephan Larsen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 13-09-02 11:14

Claus Nielsen skrev:

> HOMM3? :)

Du behøver ikke nogen smiley, for du har helt ret - 3'eren er væsentlig
bedre end 4'eren. Min 4'er ligger og samler støv som de værste 400,-
kroner, jeg endnu har brugt, mens 3'eren stadig bliver spillet ivrigt.

--
Mvh. Peter
"Alright, brain. I don't like you and you don't like me. So just get me

Fra : Gizmoduck

Dato : 13-09-02 11:32

On Fri, 13 Sep 2002 12:14:09 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
<peter@filmsvar.dk> wrote:

>Du behøver ikke nogen smiley, for du har helt ret - 3'eren er væsentlig
>bedre end 4'eren. Min 4'er ligger og samler støv som de værste 400,-
>kroner, jeg endnu har brugt, mens 3'eren stadig bliver spillet ivrigt.

*suk* er der stadig ingen måder at tvinge winxp til at køre homm3? jeg
savner sq det spil

--

Gizmoduck

Keep on looking for the songs that make you feel
alive, for the songs that are not in the charts, but speak
directly to you. Because they will always be your company
for the rest of your life. And they will always make you
remember ... never forget ...

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 13-09-02 13:46

Gizmoduck skrev:

> *suk* er der stadig ingen måder at tvinge winxp til at køre homm3? jeg
> savner sq det spil

Tvinge? Hos mig har der ikke været problemer overhovedet! Tværtimod
havde jeg lidt problemer, da jeg kørte Windows 98 med min gamle AMD
K6-2.

--
Mvh. Peter
"We live in a society of laws. Why do you think I took you to all those

Fra : rasmus carlsen

Dato : 13-09-02 23:38

> *suk* er der stadig ingen måder at tvinge winxp til at køre homm3? jeg
> savner sq det spil

- ingen problemer her med den kombination ... hvad brokker den sig over?

ras

Fra : Rune Manscher

Dato : 12-09-02 22:40

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Ja der var jo en fæl skuffelse det spil ... nogen bud på alternativer?

Age of Wonders 2

*Rune