MS Windows
briani 27239
Explorer 6.0 / Hvordan s;tter man Foretruk~
Fra : Christian Thorsen

Dato : 12-09-02 13:11

Explorer 6.0 / Hvordan s;tter man Foretrukne i alfabetisk orden ???

(De står huler til bulter nu)

Med venlig hilsen
Christian Thorsen

(Svar venligst i gruppen og ikke pr. mail)

Fra : Madsen

Dato : 12-09-02 13:27

Christian Thorsen skrev:

> Explorer 6.0 / Hvordan s;tter man Foretrukne i alfabetisk orden ???

Højreklik et sted inde i menuen og vælg 'Sorter efter navn'.

Xfut: news:dk.edb.internet.software.browser
Dette indlæg og svar til det vil havne i ovenstående gruppe.

Madsen.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 12-09-02 16:15

On Thu, 12 Sep 2002 14:27:06 +0200, Madsen wrote:

>Højreklik et sted inde i menuen og vælg 'Sorter efter navn'.

Har du selv prøvet det for nylig? Ja, for jeg kan altså ikke se det
menupunkt. Det findes i Start menuerne, men øjensynlig ikke IE Favorites.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Madsen

Dato : 12-09-02 16:21

Henrik Dissing skrev:

> Har du selv prøvet det for nylig?

Ja, for mindre end et minut siden på WinXP Pro og IE 6.

> Ja, for jeg kan altså ikke se det menupunkt. Det findes i Start
> menuerne, men øjensynlig ikke IE Favorites.

Det findes her både i Foretrukne i Start-menuen eller ved at
højreklikke inde i Foretrukne i browseren.

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-02 18:49

Thu, 12 Sep 2002 17:21:25 +0200, skrev Madsen
<nospam@madsen.tdcadsl.dk>:

>Det findes her både i Foretrukne i Start-menuen eller ved at
>højreklikke inde i Foretrukne i browseren.

Men ikke i vinduet, man kan have i venstre side af browseren.

Så svaret er at gå op i Foretrukne i værktøjslinien.

Fra : Madsen

Dato : 12-09-02 21:20

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Men ikke i vinduet, man kan have i venstre side af browseren.

Det er så muligt. Den har jeg stort set aldrig haft slået til.
Derimod har jeg Foretrukne vist i startmenuen og her kan man
gøre det.

> Så svaret er at gå op i Foretrukne i værktøjslinien.

Jeps.

Madsen.

Fra : Kurt Lund

Dato : 12-09-02 13:28

"Christian Thorsen" <send.svar.her.i.gruppen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:alq0hv$2g02$1@ID-139211.news.dfncis.de...
> [...]
>
> Med venlig hilsen
> Christian Thorsen
>
> (Svar venligst i gruppen og ikke pr. mail)

højreklik på en af dine mapper eller sider du har i Foretrukne
og sorter efter navn

Kurt