Kan det misforstås?
Fra : Simon

Dato : 12-09-02 11:25

Sakset fra www.bt.dk 12/9-2002:

-klip-
"Camilla Andersen og Mia Hundvin fik lige pludselig lyst til at lege,
til stor glæde for de knap 1.500 fans i Antvorskovhallen."
-klip-

-Man skulle nok have været der...

Simon.

Fra : Claus Sørensen

Dato : 12-09-02 16:21

Simon wrote:

> [...]
> "Camilla Andersen og Mia Hundvin fik lige pludselig lyst til at lege,
> til stor glæde for de knap 1.500 fans i Antvorskovhallen."

Forkert citeret:

"*Både* Camilla Andersen og Mia Hundvin fik..."

Fra : Fisker

Dato : 12-09-02 16:22

Simon skrev i news:fc4d0073.0209120224.46bdd906@posting.google.com :
> [...]
> "Camilla Andersen og Mia Hundvin fik lige pludselig lyst til at lege,
> til stor glæde for de knap 1.500 fans i Antvorskovhallen."

Var der nogen der foreslog en gang hånd-bol

--
Per, Odense