MS Windows
briani 27239
Boot problem
Fra : Niels Plougmann

Dato : 12-09-02 11:39

Efter at jeg har haft Winxp pro instaleret, men gerne vil vende tilbage til
Win2000 kan jeg ikke få 2000 instalere. da den melder om boot sektor fejl
eller forkert boot sektor.

Jeg har kørt en Fdisk og slette partition og lavet en ny - men lige meget
hjælper det.
Hvad gør jeg ?
M.V.H.
Niels

Fra : Kim Larsen

Dato : 12-09-02 11:49

"Niels Plougmann" <ncpl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller forkert boot sektor.
>
> Jeg har kørt en Fdisk og slette partition og lavet en ny - men lige meget

Hvis jeg skriver noget der ikke passer, så må andre gerne rette mig
Jeg mener du skal bruge kommandoen fdisk/mbr i DOS.

Kim Larsen

Fra : Pico

Dato : 12-09-02 17:05

Niels Plougmann wrote:
> [...]
> boot sektor fejl eller forkert boot sektor.
>
> Jeg har kørt en Fdisk og slette partition og lavet en ny - men lige

Har du husket at formatere ?

Pico