"Lars Jakobsen" <jakobsen@klog.dk> skrev i en meddelelse
news:alqd09$q2c$1@sunsite.dk...
> I kan altid gå til forhandleren....hvis der er problemer med de vare
der er
> købt...
Det er ikke sikkert at forhandleren vil og/eller skal have noget at gøre
med en skærm der ikke længere er dækket af reklamationsret.
Meddelelsen fra Sony lyder således:
<citat start>
Service på Sony skærme fortsætter uændret
Som omtalt på Computerworld Online torsdag er vores samarbejdspartner
Anovo gået konkurs. Anovo har hidtil stået for vores onsite og hotline
service på computerskærme.
Sony har allerede truffet forholdsregler, der betyder, at konkursen ikke
vil påvirke vores service til kunderne. Nye aftaler er truffet, således,
at hotline support fremover vil blive håndteret af Sony i Taastrup
direkte, mens onsite support vil blive håndteret af UPS.
Alle kontaktinformationer til service forbliver de samme som hidtil:
Hotline telefonenen er fortsat åben mandag til fredag fra 9-16 på tlf.:
70 13 44 00.
Onsite support håndteres fortsat via vores website på
www.sony.dk - vælg
herefter "Support" samt "Onsite service for pc monitors".
Konkursen skulle således ikke have nogen effekt på vores nuværende
service. Skulle du opleve uforudsete problemer, bedes du kontakte vores
hotline, der vil hjælpe dig med at løse dem.
<citat slut>
--
Esben