/ Forside / Teknologi / Hardware / Skærme / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Skærme
#NavnPoint
refi 6152
tedd 4669
Klaudi 3599
Fijala 3554
transor 2447
pallebhan.. 2000
Teil 1726
severino 1592
miritdk 1568
10  peet49 1562
Anovo IT-Services konkurs
Fra : Søren


Dato : 12-09-02 10:00

En nyhed der har indflydelse for mange vedr. onsite garanti.
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=16066

M.v.h Søren



 
 
Mads Holmer-Jensen (12-09-2002)
Kommentar
Fra : Mads Holmer-Jensen


Dato : 12-09-02 10:41

"Søren" <briskat@get2net.dk> wrote in message
news:3d805788$0$30433$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> En nyhed der har indflydelse for mange vedr. onsite garanti.

Avs ja. Det bliver forhåbentligt kun på kort sigt.

M.v.h.



ha (12-09-2002)
Kommentar
Fra : ha


Dato : 12-09-02 14:11

> En nyhed der har indflydelse for mange vedr. onsite garanti.
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=16066

Hvorfor, det er vel producenten der giver garantien, så er det
vel ikke købers problem, at det værksted producenten bruger
er gået på rumpetten.
Jeg har en Sony skærm, og skulle der blive noget galt med den,
vil jeg da går direkte til Sony.

mvh
ha




Lars Jakobsen (12-09-2002)
Kommentar
Fra : Lars Jakobsen


Dato : 12-09-02 16:48

I kan altid gå til forhandleren....hvis der er problemer med de vare der er
købt...
"Søren" <briskat@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3d805788$0$30433$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> En nyhed der har indflydelse for mange vedr. onsite garanti.
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=16066
>
> M.v.h Søren
>
>



Esben (13-09-2002)
Kommentar
Fra : Esben


Dato : 13-09-02 16:01


"Lars Jakobsen" <jakobsen@klog.dk> skrev i en meddelelse
news:alqd09$q2c$1@sunsite.dk...
> I kan altid gå til forhandleren....hvis der er problemer med de vare
der er
> købt...

Det er ikke sikkert at forhandleren vil og/eller skal have noget at gøre
med en skærm der ikke længere er dækket af reklamationsret.

Meddelelsen fra Sony lyder således:

<citat start>
Service på Sony skærme fortsætter uændret

Som omtalt på Computerworld Online torsdag er vores samarbejdspartner
Anovo gået konkurs. Anovo har hidtil stået for vores onsite og hotline
service på computerskærme.

Sony har allerede truffet forholdsregler, der betyder, at konkursen ikke
vil påvirke vores service til kunderne. Nye aftaler er truffet, således,
at hotline support fremover vil blive håndteret af Sony i Taastrup
direkte, mens onsite support vil blive håndteret af UPS.

Alle kontaktinformationer til service forbliver de samme som hidtil:

Hotline telefonenen er fortsat åben mandag til fredag fra 9-16 på tlf.:
70 13 44 00.

Onsite support håndteres fortsat via vores website på www.sony.dk - vælg
herefter "Support" samt "Onsite service for pc monitors".

Konkursen skulle således ikke have nogen effekt på vores nuværende
service. Skulle du opleve uforudsete problemer, bedes du kontakte vores
hotline, der vil hjælpe dig med at løse dem.
<citat slut>

--
Esben



JSM (13-09-2002)
Kommentar
Fra : JSM


Dato : 13-09-02 22:01


"Søren" <briskat@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3d805788$0$30433$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> En nyhed der har indflydelse for mange vedr. onsite garanti.
> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=16066
>
> M.v.h Søren
>
Ja. De har endelig udsigt til at få en ordentlig service !
Jeg har ondt af de mennesker som er blevet fyret og nu står uden arbejde men
:
Jeg har de sidste 5 år arbejdet som tekniker i en IT-virkomhed som har bl.a.
forhandler produkter hvor Anovo stod for garanti-servicen. Og det var til
sidst sådan at vi frygtede hvis et produkt skulle sendes over til dem. Som
regel tog det 100 år og en sommer at få tingene lavet og når man ringede for
at høre hvor hulen tingene blev af, fik man ofte adskillige, som regel ikke
enslydende, kreative forklaringer på hvorfor tingene ikke var klar.
Flere gange har vi valgt selv at udføre garanti-rep. for egen regning. Dels
fordi vi ikke syntes vi kunne være bekendt overfor vores kunder at udsætte
dem for Anovo's langsommelige "service".Dels fordi vi kom til at fremstå som
utroværdige når vi i flere omgange over for vore kunder gentog Anovos løfter
om at produktet ville være klar på det og det tidspunkt og det så alligevel
ikke var tilfældet. Så jeg vil ikke savne dem.

mvh
Jesper



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste