likita igen
Fra : Pia J

Dato : 12-09-02 08:03

hvordan samles toppen? Altså hvordan spændes den op mod loftet? Den der
lille roset med stof over går bolten da bare lige igennem og borer sig op -
hvis jeg ellers kunne regne ud, hvorDAN man spænder den til sidst...

Jeg har bare en lang pind med 2 møtrikker og 2 spændeskiver. Mangler jeg et
modul?

:Pia

Fra : Pia J

Dato : 12-09-02 08:15

Nå, jeg tror snarere den højeste stolpe er for høj - har kun 5 cm at spænde
bolten på, ikke til at få fat i den inde i al den plyds Og gulvtæppe til
at sætte mod loftet. Ud at finde en rørtang!

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-09-02 10:51

Du skal sætten en skive på, så den der drejeting ikke går igennem plysset og
rammer loftet. Men sen plysset skive alligevel går imod loftet

Fik du den ?
....hmm mon der sidder en mand et sted med de tekniske betegnelser og skrald
griner ?
*s*

Hilsen Nina - der godt ved hvad du skal gøre, men ikke hvordan jeg skal
forklare det ....

Fra : Birgitte

Dato : 12-09-02 10:53

Thihi Nina *S*
Vi kvinder kender kun betegnelserne dimser og dimsedutter *GG* Men vi ved
hvordan det skal laves.
Jeg forstod godt din beskrivelse, måske fordi jeg har et klatrestativ der
skrues fast i loftet.
Missehilsner fra Birgitte
DK TRUE TRUST
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Pia J

Dato : 12-09-02 11:47

"Nina, Tender Tribes" <ninaNOSPAM@knus.dk> wrote in message
> Du skal sætten en skive på, så den der drejeting ikke går igennem plysset
og
> rammer loftet. Men sen plysset skive alligevel går imod loftet

Nej, ikke rigtig. Det var i hvert fald ikke sådan jeg endte med at gøre. Men
det er ikke 100% hundesikkert solidt, så det skal nok laves om.

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-09-02 12:32

> Nej, ikke rigtig.

Gør det selvfølgelig heller ikke nemmere at jeg ikke kunne ramme de rigtige
taster *lol*
Nina

Fra : Pia J

Dato : 12-09-02 16:12

Suleima har testligget den ene hængekøje og sagt god for den :) Godt nok er
det hendes første, men det var kærlighed ved første put.

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 12-09-02 16:21

> Suleima har testligget den ene hængekøje og sagt god for den :) Godt nok
er
> det hendes første, men det var kærlighed ved første put.
>
> :Pia

Ja meget har man hørt, men aldrig at en køjeseng var en fiasko

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 13-09-02 09:28

"Nina, Tender Tribes" <ninaNOSPAM@knus.dk> wrote in message
> Ja meget har man hørt, men aldrig at en køjeseng var en fiasko

Ah ingen regel uden undtagelse - da den flinke mand fra Likita stille mit
op, fortalte han at i alle de år de havde solgt klatremiljøerne var der EN
køjeseng der aldrig var blevet brugt.

Så nu har du hørt det med :)

Carsten Sørensen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-09-02 10:17

"Carsten Sørensen" <hwqt13001@sneakemail.com> writes:

> [...]
> op, fortalte han at i alle de år de havde solgt klatremiljøerne var der EN

TO tak, Melissa er endnu ikke nået op i sin hængekøje..

Ad opspænding: den ene møtrik skrues op til ca én cm fra enden, så
sætter du mellemringen ovenpå og skruer den anden møtrik (den
nederste) til det hele er stramt.

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa