MS Windows
briani 27239
Win98 fryser/genstarter efter ca. 15 på in~
Fra : Søren Dahl

Dato : 12-09-02 07:33

Hej NG
Jeg har fået følgende spørgsmål fra min storebror ... kan nogen hjælpe ?

###
Maskinen er en Amd T-Bird 1200 Mhz med 256 Mb ram,
når vi surfer på nettet kan den køre i ca. 15 min. Så genstarter
maskinen af sig selv eller internet låser fast så vi er nødt til at
genstarte på den hårde måde ???
Jer har fået at vide at det er noget med Windows 98 SE og at det er et eller
andet der skal laves om i bios.
###

Jeg ville selv gætte på et hardwareproblem, evt. dårlig cpu-køling eller
ram-problem.
Men kan det (som han selv skriver) skyldes et Win98 SE problem ???

mvh
Søren Dahl

Fra : Fido-dk

Dato : 12-09-02 08:11

har han prøvet at opdatere til en nyere ver. af ie (hvis det er det han
bruger)??

--

Fido-dk

Fra : Søren Dahl

Dato : 13-09-02 07:42

"Fido-dk" <i_am_fidodk@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> har han prøvet at opdatere til en nyere ver. af ie (hvis det er det han
> bruger)??
>
> Fido-dk

Han bruger ie 6.0

mvh