Donnie Darko Hvonår på R2 DVD
Fra : Morbid Angel

Dato : 12-09-02 00:45

Nogen som ved , hvornår Donnie Darko kommer på R2 (med danske
tekster)?

mvh

MA

Fra : Lasse Martin Jensen

Dato : 13-09-02 16:50

27 november er releasedato fra egmont

--

Med venlig hilsen / Best Regards

Lasse M. Jensen
CombiFilm.dk
FilmForum.dk

Fra : Morbid Angel

Dato : 13-09-02 21:42

On Fri, 13 Sep 2002 17:49:41 +0200, "Lasse Martin Jensen"
<lasse@combifilm.dk> wrote:

>27 november er releasedato fra egmont

Tak for svaret.

Er der nogen som har set denne film og hvad er indtrykket?

mvh

MA

Fra : Tenzel Kim

Dato : 14-09-02 17:31

Morbid Angel wrote:

> Er der nogen som har set denne film og hvad er indtrykket?

Meningerne om denne film svinger utrolig meget i denne gruppe, så du
skal nok ikke regne med at blive meget klogere uden selv at se den :)

Tenz.

Fra : Ronni Heuckendorff H~

Dato : 17-09-02 17:26

On Fri, 13 Sep 2002 22:42:07 +0200, Morbid Angel
<morbid_angel@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen som har set denne film og hvad er indtrykket?

Hmmm.

En, efter min mening, fantastisk film. Ikke lettilgængelig, men uhyre
dyb.

Man skal i dén grad være til film der skal analyseres.

Andet kan jeg vel egentligt ikke sige..

Synes ihvertfald du skal se den inden du køber...

R.

Fra : Morbid Angel

Dato : 18-09-02 11:27

On Tue, 17 Sep 2002 18:25:46 +0200, Ronni Heuckendorff Hansen
<ronni@anderledes.dk> wrote:

> [...]
>
>Man skal i dén grad være til film der skal analyseres.
>
>Andet kan jeg vel egentligt ikke sige..
>
>Synes ihvertfald du skal se den inden du køber...

Jeg tror jeg tager chancen og køber denne, har kun købt to film som
ikke levede op til forventningerne, det var Polle Fiction og The
Musketeer.
Jeg tror Donnie Darko er lige mig =)

mvh

MA

Fra : Kim Nielsen

Dato : 24-09-02 18:48

Ahh, så forfærdelig dyb er den heller ikke. Jeg så den i biografen, og var
umiddelbart begejstret. Men nu her bagefter, så var det en noget tom
oplevelse. Den var sku' for poppet, men klipningen var god. Donnie Darko,
havde sine momenter, og skal da ses... Men overdyb var den ihvertfald ikke.
Hvis du vil se en dyb film så se nogle film af Kieslowski... Han er genial.

Kim.