A4 side i FP
Fra : petit

Dato : 11-09-02 20:17

Hej!

Er der en eller anden som kan oplyse mig om "koden" i HTML således at man
"holder sig indenfor" målene på en A4 side (i bredden - ca. 21 cm.) når
siden skal printes ud.

m.v.h.

Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-09-02 21:05

Wed, 11 Sep 2002 21:17:06 +0200, skrev "petit" <petit@mobil.dk>:

>Er der en eller anden som kan oplyse mig om "koden" i HTML således at man
>"holder sig indenfor" målene på en A4 side (i bredden - ca. 21 cm.) når
>siden skal printes ud.

Smid hele indholdet ind i en tabel på ca. 600 pixels.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-09-02 22:13

Det vil være for bredt. Ca. 540px så kan det printes.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-09-02 23:33

Wed, 11 Sep 2002 23:13:19 +0200, skrev Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org>:

>Det vil være for bredt. Ca. 540px så kan det printes.

Egentlig er du i mit mentale killfilter.

600 pixels kan nemt være på en A4 side.

Fra : Ruth Due

Dato : 11-09-02 23:52

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Egentlig er du i mit mentale killfilter.

Hej, hvorfor kun i det mentale? - Jfr. udsagnet i din signatur.
thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-09-02 00:29

Thu, 12 Sep 2002 00:51:53 +0200, skrev "Ruth Due"
<ruthruth@mail.dk>:

>Hej, hvorfor kun i det mentale? - Jfr. udsagnet i din signatur.

Fordi jeg bilder mig ind at have en ret god hukommelse og kan
huske, hvilke personers indlæg jeg skal ignorere og vil godt
kunne følge med i en tråd, selv om jeg har »dræbt« nogen af
afsenderne, jeg vil blot undlade at svare på deres indlæg eller
forsøge at hjælpe.

Det gælder dog ikke newbies, medmindre vejledning ikke hjælper.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-09-02 06:42

Jeg har gjort mange tests på dette. Med de forskellige marginer
diverse printere har er man nødt til at skulle ned på 540px hvis man
vil være sikker.
Tests er selvfølgelig gjort med et billede da tekst kan snyde.