Hvilket bundkort skal jeg vælge??
Fra : joker

Dato : 11-09-02 20:12

Hej

Jeg skal have opgraderet min computer.. Jeg har købt en P4 2,4 Ghz FSB
533. Hvilket bundkort og hvilken ram skal jeg så vælge?? Det skal være
ASUS og være fremtids sikret... Jeg regner med at købe noget Samsung DDR
ram dertil? Det betyder ikke så meget med prisen, det skal bare være
godt...

http://www.kandu.dk/

Fra : Øistein Wind

Dato : 11-09-02 20:14

joker wrote:
> [...]
> ASUS og være fremtids sikret... Jeg regner med at købe noget Samsung
> DDR ram dertil? Det betyder ikke så meget med prisen, det skal bare

Hej!
Hvad med et Soyo? Det skulle være ret så godt, og hvis prisen er
underordnet...

Ellers så et MSI 645max2... rigtigt stabilt, har det selv, og har ikke
oplevet probs endnu.

Hilsen Øistein

Fra : Lind

Dato : 13-09-02 17:41

Jeg ville helt sikkert købe et Asus P4S8X med SATA, det er et af de
hurtigste på markedet nu, og så er det godt fremtidssikret med SATA og RAID,
og det fås til den nette sum af 1339,- på edbpriser.dk

VH.
Lind

Fra : Jan T S

Dato : 13-09-02 18:50

"Lind" <marlinmo@fjerndetteworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville helt sikkert købe et Asus P4S8X med SATA, det er et af de
> hurtigste på markedet nu, og så er det godt fremtidssikret med SATA og
RAID,

Hmm efter at havde set på data for dette bundkort kan jeg se at der ikke er
Raid på den.

Hvad skal man bruge SATA til ?

Mvh. Js

Fra : Øistein Wind

Dato : 17-09-02 14:39

> Hvad skal man bruge SATA til ?
Det er en ny standard for fx harddisk. det kører hutigere, men kræver vist,
såvidt jeg har forstået andre diske end normalt. Det er ret nyt, så der er
ikke så mange Mb's der har dette endnu. Jeg ved ikke om drevene til SATA er
dyrere end "normale" drev.

Hilsen Øistein