Episode II, DVD review
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 11-09-02 19:28

Fra : Kong Kent

Dato : 11-09-02 20:38

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
news:alo1vc$mkm$1@sunsite.dk...
> http://www.lightsoutentertainment.com/dvd/reviews/reviews.php?DvdId=350
>
> Det lyder da meget lækkert.

Det virker i hvert fald til, at anmelderen blev glad da han fandt ud af
hvilken skive han var blevet bedt om at anmelde :)

Hans anmeldelse er feeed, og jeg kan næsten ikke vente til jeg skal ned til
min lokale dvd-pusher og hente mit eksemplar. Det bliver en rigtig god dag.
Jeg så nemlig Phantom Menace hele 2 gange i biffen, men denne gang lod jeg
være med at gentage bif-turen, så jeg har kun set AOTC én gang. Derfor
glæder jeg mig vanvittig meget til den kommer. En sådan anmeldelse gør ikke
ventetiden kortere :)

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : John Hinge

Dato : 12-09-02 10:17

On 11 sep 2002 Thomas Mouritsen was heard to say:

> http://www.lightsoutentertainment.com/dvd/reviews/reviews.php?DvdId
> =350
>
> Det lyder da meget lækkert.

Jeg er bare spændt på hvad mine naboer og overboer siger til
KWAAAANGGGGGGG for fulde hammer på mit anlæg
Nøjjj jeg glæder mig :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Martin Møller

Dato : 13-09-02 00:27

On 12 Sep 2002 09:16:57 GMT, John Hinge wrote:

>On 11 sep 2002 Thomas Mouritsen was heard to say:

>Jeg er bare spændt på hvad mine naboer og overboer siger til
>KWAAAANGGGGGGG for fulde hammer på mit anlæg
>Nøjjj jeg glæder mig :)

KWAAAANGGGGGGG ?

--
Mvh. Martin Møller

Fra : John Hinge

Dato : 13-09-02 10:32

On 13 sep 2002 Martin Møller was heard to say:

> KWAAAANGGGGGGG ?

I asteroide bælte jagt sekvensen, Jango Fett's soniske miner..
KWAAAANGGGGGGG , ikk ?
Den vildeste lyd jeg erindrer i den slags film.
Gad vide om man sku sample den og bruge som 'du er et fjols' lyd
i Windows ?

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 13-09-02 10:39

John Hinge wrote:
> [...]
> Den vildeste lyd jeg erindrer i den slags film.
> Gad vide om man sku sample den og bruge som 'du er et fjols' lyd

Så skal der være samme delay på. Og så skal den spilles højt nok til, at
fundamentet får varige skader. Det skal nok lære folk ikke at lave fejl.

Har du helt droppet Buffy-temaet?

/Nikolaj

Fra : John Hinge

Dato : 14-09-02 08:54

On 13 sep 2002 Nikolaj Borg was heard to say:

> Så skal der være samme delay på. Og så skal den spilles højt nok
> til, at fundamentet får varige skader. Det skal nok lære folk ikke
> at lave fejl.

Altså det med delay'et ved jeg ikke.. hvis jeg tager den enkodede
waveform (altså med alle surround informationerne bibeholdt) og
så putter den ud af computeren og ind i min surround forstærker,
burde det så ikke i princippet funke ?

> Har du helt droppet Buffy-temaet?

huh ? droppet ? Den eneste grund til at jeg endnu ikke har
Buffy Sæson 6, boks 2 og Angel Sæson 3 boks 2 stående, er
at jeg hader at leve af havregrød..

Fra : Martin Møller

Dato : 13-09-02 11:48

John Hinge wrote:

> I asteroide bælte jagt sekvensen, Jango Fett's soniske miner..
> KWAAAANGGGGGGG , ikk ?
> Den vildeste lyd jeg erindrer i den slags film.

Nåja, dén lyd.

Sad selv og måbede over lyden, ligesom jeg måbede over resten af årets i
mine øjne bedste film. Jeg glæder mig som en sindssyg til DVD-udgivelsen.

> Gad vide om man sku sample den og bruge som 'du er et fjols' lyd
> i Windows ?

Eller som ringetone til mobilen?
Så skal man nok få opmærksomhed eller i det mindste kunne høre, hvor den er.

--
Mvh. Martin Møller

Fra : Fenris

Dato : 13-09-02 18:00

Martin Møller <spammers@paradise.com>
skrev i news:alsfod$1coq$1@news.cybercity.dk

<snippety>

> Nåja, dén lyd.
>
> Eller som ringetone til mobilen?
> Så skal man nok få opmærksomhed eller i det mindste kunne høre, hvor den er.

Hvis den kunne fåes, ville jeg straks købe en mobil :)
Gad vide om Ben Burtt tilfældigvis havde tændt for mikrofonen da en gammel
rusten højspændingsledning sprang under et regnvejr?

/ Thomas Hejl Pilgaard | fenris@FILTERmail.tele.dk \ __~@
/ Susåvej 5 - 4700 Næstved | Slet FILTER for at maile! \ ¸_`\<,_
\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯/¯¯¯¯¯¯(*)/ (*)
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Per Kristensen

Dato : 17-09-02 10:09

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> John Hinge - shayera / .sPOOn.
> On usenet I represent no one but myself.
> "Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Den anmeldelse er baseret på en pirat udgave af filmen, hvor billedet er
væsentlig mere komprimeret end den endelige udgivelse.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 17-09-02 21:20

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse

> Den anmeldelse er baseret på en pirat udgave af filmen, hvor billedet er
> væsentlig mere komprimeret end den endelige udgivelse.

Says who? Så vidt jeg kan læse er det en kopi af selveste Disc 1, komplet
med menuer, lyd, og kommentarspor.
Derudover siger han at billedet er flawless. Hvorfor tror du at billedet er
blevet komprimeret yderligere iforhold til den rigtige release, som denne
disc tilsyneladende er en del af?

/Brian

Fra : Keld Landin-Petersen

Dato : 13-09-02 15:33

"Thomas Mouritsen" <milesSLETDETTE@privat.dk> wrote in message news:<alo1vc$mkm$1@sunsite.dk>...
> http://www.lightsoutentertainment.com/dvd/reviews/reviews.php?DvdId=350
>
> Det lyder da meget lækkert.

Tjaaa... personligt syntes jeg den film var regulært tidsspilde. Næh,
giv mig episode 4-6 anytime. Episode 1 var hæderlig i den klippede
bootleg udgave - Episode 2 var helt håbløs.

Næh, så glæder jeg mig mere til den 5dobbelte DVD med Lord Of The
Rings: The Fellowship Of The Rings Extended Edition...

....men det er naturligvis bare min mening. Lucas skal vel nok tjene
lidt klatskilling på Ep.2 DVD'en...

Keld Landin-Petersen.