t65 wap overførsel af adressebog outlook
Fra : Onix

Dato : 11-09-02 18:40

Hej NG !

Hvordan f........ overfører man sin adresse bog fra outlook til Ericsson T65
? er det ikke noget med at man kan gøre det via wapfunktionen
(synkronisere) - jeg ka' ikk' hitte ud af det ?? Kan nogle evt. guide lidt
herinde ? Det skal siges at jeg har downloaded software til outlook fra
Ericsson.

Mvh

Ny T65 ejer

Fra : Ole Tranberg

Dato : 11-09-02 18:52

"Onix" <3kantsomr@ofir.dk> skrev:

> [...]
> herinde ? Det skal siges at jeg har downloaded software til outlook fra

Jeg går ud fra at det er ligesom med t93'eren. I så fald har du
formentlig downloadet et program der hedder noget i stil med
XTNDconnect.
Med det kan du synkronisere telefonen med Outlook via en infrarød port
(hvis der er sådan en i din computer - og i telefonen
naturligvis). Jeg vil gætte på at det også kan lade sig gøre med et
kabel, dette ved jeg dog ikke så meget om.

--
Ole Tranberg

Fra : Peter Rongsted

Dato : 12-09-02 09:38

Ole Tranberg <olebole@nospam.dk> wrote:

> [...]
>Med det kan du synkronisere telefonen med Outlook via en infrarød port
>(hvis der er sådan en i din computer - og i telefonen

T65 har ikke infrarød.

> Jeg vil gætte på at det også kan lade sig gøre med et
>kabel, dette ved jeg dog ikke så meget om.

Det virker fint via kabel.

Peter

Fra : Peter Rongsted

Dato : 12-09-02 09:37

"Onix" <3kantsomr@ofir.dk> wrote:

> [...]
>herinde ? Det skal siges at jeg har downloaded software til outlook fra

Med den software, du har hentet, kan du synkronisere via kabel eller
bluetooth. Det sidste kræver dog, at du køber et bluetooth modul.

Du kan også bruge SyncML til at synkronisere via WAP. Men det er til en
server på internettet - ikke direkte til din Outlook. På
www.truesync.com kan du oprette en demo bruger (det er gratis). De har
også software til at synkronisere din Outlook med deres server, men jeg
ved ikke om det er gratis.

Peter