8 watt uv amaturrør
Fra : SFM

Dato : 11-09-02 17:36

Hvor kan jeg på nettet bestille 2 styks, 8 watt UV-amatur til mine
UV-filtre

Fra : ts

Dato : 11-09-02 18:59

Sandsynligvis der hvor du har købt dem .

--

Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Frede.k

Dato : 11-09-02 19:15

"ts" <NOSPAMblabla@stall.dk> skrev i en meddelelse
> Sandsynligvis der hvor du har købt dem .

Det var ikke det manden spurgte om.

Men der er forskellige typer af UV-rør men hozelock sælger nogle rør som
passer til deres UV-filtere (de forhandles også i Bilka) du kan maile til
hozelock i Danmark på følgende adr.
hozelock@post11.tele.dk

Mvh Frede K

Fra : ts

Dato : 11-09-02 19:21

Nej, men det var da et godt bud. Det syntes du måske ikke?

--

Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : SFM

Dato : 12-09-02 06:10

Er undersøgt, med nye ejer,nye produkter...

Fra : Prinz Ali

Dato : 11-09-02 19:22

ved ikke, men zoozity har ret meget, måske også det du leder efter.

-Ali