Excel 2000.... hjælp!!!!!!!!
Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 21-02-01 20:17

Hej...

Jeg har lavet et regneark med en masse formler. Så vil jeg gerne flytte lidt
på de celler der indeholder formelerene, hvis jeg gør det bliver de celler
formelernen læser fra også flyttet....
Jeg har lagt et eksempel op på: http://hjem.get2net.dk/un/excel.jpg

Håber der er nogen der kan hjælpe mig!!!

Venlig Hilsen

Ulrik Nielsen

E-Mail: un@get2net.dk
ICQ: 33200543

Fra : alex

Dato : 22-02-01 00:23

"Ulrik Nielsen" <un@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
flytte lidt
> på de celler der indeholder formelerene, hvis jeg gør det bliver de
Ja hvis du gør således $B$1 så bliver begge låst eller $B1 så bliver B
låst osv. det var noget vi lærte på 1.kursus

Fra : Harald Staff

Dato : 22-02-01 11:17

Ulrik

Grip cellekanten med musepekeren, dra og slipp cellen der du ønsker den.

Beste hilsen Harald