Cell broadcast
Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 11-09-02 17:18

Hvad er det lige subj. er ??

Mvh Jan V

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 11-09-02 18:07

> Hvad er det lige subj. er ??

Få telefonen til at vise hvilken sender (celle) den benytter i
øjeblikket (dog ikke hvis du har Sonofon).

--
Michael
http://www.vitsms.tk

Fra : Jan Vilhelmsen

Dato : 11-09-02 20:26

On Wed, 11 Sep 2002 19:07:23 +0200, Michael Kjærsgård
<webmaster@post10.zzn.com> wrote:

>Få telefonen til at vise hvilken sender (celle) den benytter i
>øjeblikket (dog ikke hvis du har Sonofon).

Hmm. på min Siemens M50 har jeg en menu der hedder cell broadcast
og under den ligger der:
Modtagelse
Læs ny Cell B.
Emneliste
Auto visning
Emneindex
CB-sprog
-------

Hvad kan jeg bruge de forskellige ting til ?

Mvh

Jan V

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 11-09-02 22:05

> Hmm. på min Siemens M50 har jeg en menu der hedder cell broadcast
>
> Hvad kan jeg bruge de forskellige ting til ?

Hej Jan, i Danmark er det kun senderinfo - tilmeld dig kanal 050 - der
bliver anvendt, men i udlandet findes der en lang række forskellige
infotjenester bl.a. lokal vejrudsigt, trafikmeldinger mm. Jeg fandt engang
en liste på groups.google.com, men jeg har den ikke mere.

--
mvh Kasper Grevsen
PS: Fjern store bogstaver fra emailadressen.

Jeg tilbyder nu unlock af Nokia 3310/3330 og Siemens C45 m.fl.