DI-804 - NAT Opsætning
Fra : TheDevil

Dato : 11-09-02 16:19

Hej NG. . .

Jeg har én PC der skal køre FTP-Server, hvor jeg kører gennem D-link 804
(DI-804) med 3 PC'er hvor disse har fået tildelt deres Local current IP:
192.168.0.100 osv, og har fået tildelt én WAN IP.
Hvordan sætter jeg 192.168.0.100 til at køre FTP-Server ?
Jeg er oprettet hos xxxxx.dnsdyn.dk og når jeg opdaterer fra siden er alt
iorden. Men udefra kan der ikke kobles på min FTP-Server.
Når jeg starter FTP-Programmet får jeg følgende:
Lokal IP = 192.168.0.100
! Server started on port 21

På forhånd TAK. . . .

Fra : TheDevil