MS Windows
briani 27239
Rescue Disk
Fra : Roger

Dato : 11-09-02 14:14

Noen som kan hjelpe meg med en rescue disk til win xp. Prøvde og lage en i
xp, men det fungerte ikke. Den finner ikke cd rom, jeg har ingen rescue disk
så om noen kan fortelle meg, hvor jeg kan laste ned en. som alle filer jeg
trenger er på så takker jeg så mye.Det må være filer i alle fall så
en finner cd rom'en.

--
\\ ! //
(@) (@)

Mvh Roger

Fra : Edmund

Dato : 11-09-02 15:14

Roger skrev:

> [...]
> som alle filer jeg trenger er på så takker jeg så mye.Det må være
> filer i alle fall så en finner cd rom'en.

www.bootdisk.com

Hvis det er for at installere XP kan du gå ind i bios og sætte den til
at boote fra cd
eller hente install diske fra microsoft
http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=33290

Pro
www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=33291&area=top&ordinal
=46

--
Mvh Edmund

Fra : Krible

Dato : 11-09-02 15:24

"Roger" skrev d. 11-09-02 14:14 dette indlæg :
> [...]
jeg
> trenger er på så takker jeg så mye.Det må være filer i alle fall så

På: http://www.bootdisk.com/
Hilsen Krible

http://www.kandu.dk/