MS Windows
briani 27239
Win2K giver blå skærm
Fra : Niels Henriksen

Dato : 11-09-02 12:52

Jeg har en blærbar med Win2K Pro DK installeret. Nu idag har den genstartet
4 gange hvor jeg fik en blå skærm med en meddelsle om fejl i ntoskrnl. Hvad
skal jeg gøre? Jeg føler snart at jeg har checkdisket den 7-800 gange.
Filsystemet er NTFS.

--
Niels

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-09-02 08:47

"Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> wrote in message
> 4 gange hvor jeg fik en blå skærm med en meddelsle om fejl i ntoskrnl.
Hvad
> skal jeg gøre? Jeg føler snart at jeg har checkdisket den 7-800 gange.

Du må igang med dine rescue-disktter...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Niels Henriksen

Dato : 12-09-02 22:15

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> "Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> wrote in message
> Hvad
>
> Du må igang med dine rescue-disktter...

eh.... vaffor nogle? .... disketter hører da fortiden til??? ej... spøg
til side... sådanne har jeg desværre ikke... Men tror nok at jeg har løst
det...

Det var noget pluginsnask til Outlook. Det er fjernet nu og nu kører den.

--
Niels

Fra : Hellfire

Dato : 12-09-02 20:37

"Niels Henriksen" <niels@biggs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Hvad
> skal jeg gøre? Jeg føler snart at jeg har checkdisket den 7-800 gange.

Hmmm... Jeg har samme problem på min stationære. Tror næsten det er det
sk*** NTFS min maskine ikke kan lide...