6210 - vibrator og batteri
Fra : Astrid Sloth Thusgaa~

Dato : 11-09-02 11:39

Hej NG

Jeg skriver, fordi jeg lige har byttet min Ericsson T65 til en Nokia 6210,
som jeg tidligere har haft og var ret glad for.

Nu er problemet med 6210'eren, at den tilsyneladende ikke kan lade helt op -
uanset hvor længe jeg lader den, så har den stadig kun tre streger. Er det
blot et nyt batteri, der skal til?

Ydermere virker vibratoren ikke, hvilket ærgrer mig, da jeg tit har
lydstyrken stående meget lavt af hensyn til mit arbejde.

Er det noget man kan få lavet? Og hvor? Og hvor meget koster det? (Jeg vil
ikke have et batteri med vibrator - det er noget juks, efter min mening.)

Håber at nogen kan hjælpe!

Venlig hilsen
Astrid Sloth Thusgaard

Fra : Johnny K. Olesen

Dato : 11-09-02 15:22

Smid batteriet i køleskabet i mindst 36 timer, og lad det derefter op i
18 timer. Virker batteriet stadigvæk ikke, så køb et nyt. Nedkølingen
gør, at batteriet mister al strøm, og alle celler kan derefter oplades.
Skal dog lige nævnes at batteriet måske ikke kan lades op efter
ovennævnte procedure og bør derfor kun bruges som "sidste chance".

/Johnny

Fra : helloo.dk

Dato : 11-09-02 18:52

Hvis du leder efter en vib. til en 6210 kan du købe en af mig for kun 50,-
kr.

--
Helloo.dk
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.

Fra : Crash Override

Dato : 11-09-02 19:31

On Wed, 11 Sep 2002 19:52:23 +0200, helloo.dk wrote:

> --
> Helloo.dk
> helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.
> Gratis Ringtoner og Logo'er
> Se også www.helloo.dk
> ICQ#: 11143479

din reklame er 1 linie for stor iht netikette. 4 linier á 72 tegn. men
hvorfor skrive helloo.dk to gange lige ovenover hinanden?

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Astrid Sloth Thusgaa~

Dato : 12-09-02 08:12

Det skal jeg vist lige have dig til at uddybe...

Kan jeg selv lægge den ind i telefonen? Er den original, den du sælger?

Astrid

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 12-09-02 11:10

"Astrid Sloth Thusgaard" <astrid@thusgaard.com> skrev i en meddelelse
> Det skal jeg vist lige have dig til at uddybe...
>
> Kan jeg selv lægge den ind i telefonen? Er den original, den du
sælger?

I teorien, ja. Men da der i forvejen findes en vibrator i din telefonen,
kunne du jo starte med at se, om det er denne, som er defekt. Eventuelt
kan der blot være tale om, at vibratorens "poler"/ben skal afsprittes,
så du sikres en ordentlig forbindelse.

Om vibratoren er original eller uoriginal betyder ikke det store - man
hører ihvertfald ikke mange klager fra folk, der fik uoriginale
vibratorer i deres Nokia 3210'ere i tidernes morgen.

\Mandal

Fra : helloo.dk

Dato : 12-09-02 13:52

Ja den er Orginal.. Og ja du kan selv sætte den i hvis du da har en lille
tork skruetrækker.. Ellers kan jeg da godt hjælpe dig..